fredag, januar 27, 2006

Ein kalle kvell i januar..


Fredag aka helg =)

Det var - 4, 4 grader ute, dvs. veldig kaldt! Dagen da jeg og Svanhild skulle "ut på tur" ned til John's Bistro. Denne turen tar omlag 10-15 min i Svanhild sitt tempo. =)
Da vi eeendelig kom inn i, noe vi trodde vi kunne kalle varmen, satte vi oss ved ett bord. Det var jo neeesten heilt fult.. Så Svanhild valgte det eneste gjenværende.. Eller? :) Så, der satt vi. Jeg og Svanhild. Men, hva skulle vi spise? Joda.. vi satt å kikket en stund på "menyen", da Svanhild fant ut at de faktisk hadde masse god og forskjellig mat. "Kelneren", eller, den lille skapningen, nærmet seg bordet vårt i den fullstappene restauranten. Han ville vite om vi hadde funnet noe. Meeen neidaa.. Svanhild trenger tid.. MYE tid =) Så han måtte gå. Gå, gå, å gå. For så å komme tilbake 5 minutter senere. Hun hadde ikke akkurat bestemt seg da heller. Så da måtte hun eliminere litt. Det sto ikke mellom mer enn 5-6 (!) retter, så dette skulle jo bli lett.
Etter å ha snakket litt med "kelneren" om innholdet i rettene, tok hun nå en av dem. MEN vettduka... "OI! eg har heller lust på *kadetnåennva*!! shit!" - Da måtte jeg bare le litt =) Søte Svanhild. Heldigvis tog hun ikke skrittet fult ut, med å fullføre det. Hun ville da ha risikert å dumme seg ut for en fullstappet restaurant.. *host*

Så var det (8) på an igjen, på an igjen.. (8) Ut i kulden.. -4, 4 grader.. ISKALDT!
BUT THEN =) guess what? =D vi var hjemme igjen! Litt dilldall (giddekjegåinnpåalledihemmeligedetaljane), før vi tok turen ned for å se litt film ;-)

Da sovnet Svanhild..

2 Comments:

Blogger eline said...

Du sko bare visst koss lange tid eg å Svanhild tar når me e på kinaresturang! Kelnerene pleie komma bort Ekstremt mange ganger før me endeli bestemme oss:P

29/1/06 18:22  
Blogger Ellen=) said...

hehe.. ju don't say =) eg hadde sjems ;-)

30/1/06 14:21  

Legg inn en kommentar

<< Home