lørdag, januar 28, 2006

Salg - Sale - Rabajas


Det e salg ude i butikkane.. någe EG (alle de så ikje har jobb) trenge. Men det e jo kje bare gudd me salg då. De klenå d e salg på, har heeeilt sikkert alle fra før, di e i størrelse XL, L, og andre størrelser som fårr deg, e alt fårr stort. Såklart e d bare disse så e ijn, d andra fyge ud di fuste dagane. MEN! idag va eg ein liden tur på Sandnes, å at FANT faktisk någe =D så då va d litt gudd alligavel. sjøl om d blei ein del plagg, har eg ennå penger igjen =D akkurat gudd!! så nå glede eg meg bare te 1. Februar. fårr då komme "lønnå" mi inn på kortet mitt.

Det e faktisk ganske greit å ha kort har eg fonn'ud. du ser ikje korr mye du har på d (uden å gå i ein minibank å sjekke d), du merke ikje tusenlappane forsvinne fra lommebogå di.. d e bare ein gjenstand du *fffff'e* ijønå ein liden "maskin", å resten går av seg sjøl. Du går udav butikken me ein goe følelse. ein følelse av at du har fått någe nytt, uden å ha brukt ei krona. (legg merke te at dette bare e ein følelse. Men følelser forandre seg. Kanskje ganske fort. Såpass fort at i neste butikk, når det kanskje komme "lesefeil" på den kule maskinen, merke du at d KAN bli tomt på kortet. Dette kan dåkk jo alltids spør sirén om. hu har litt erfaring..sånn hvis dåkk lurte. men me e gla i na fårr d om.)

Grunnen te at eg skreiv dette, e fårr eg kjede meg. å ville dela d litt me dåkk =D snilt?
I KNOW =D

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Gal snilt at du delte dette ellen:) Gudd at du har fått deg blogg!

Bankkort e greit på ein måde mn teit på en aen..:P Bruge heilt sikkart meir penga når enn he kort:S

Mn me ser;)

28/1/06 18:26  
Anonymous Anonym said...

hola señoritA!!! =P
tøøøøft me salg ja =D mn kort e (N) =P not a gudd ting ;) ver så tøøøfe så meg, brug KONTANTÅR (H)

løv ju <3

28/1/06 19:49  
Anonymous Anonym said...

Ke med å skaffa deg nettbank? Då he du alltid kontroll kor møje penga du he på kontoen;)

29/1/06 17:04  
Anonymous Anonym said...

eyy ellen!! seie du at æg he fått lesefeil på krote?? NOO!! =) hehe... sjer ikje!! ;)

29/1/06 18:31  
Blogger Ellen=) said...

hmm.. nei gjør kje d. d bare kom der på ein måde.. sannheten komme fårr ein dag =D

30/1/06 14:19  

Legg inn en kommentar

<< Home