tirsdag, april 18, 2006

altmuligrart - blogg

På tide å blogga ijn =) hehe.. kjede meg, får eg lese te geografiprøve :S kan kje ein sjid, å klokkå e fillen mye.. men men.. får hb d komma av seg sjøl(a) så derfår, her komme det masse forsjelligt :D

1. Mette å Tobbi har fått lappen!!! =D =D wweeeyyy=) glede meg te me ska ud å kjøra Tobbi ;) Gralla te dåkkår begge!! =) tjempe tjekt allså!

2. Verdens beste plass? Hvor er det!?
For å finna ud det, ska eg gå steg får steg, så alle ska fatta det. Dette e IKJE kødd! Men fakta! Eg fant det fust ud på søndag :O wæææ... men kjekt å lera någe nytt.. så ja. fulle du me? gudd.

  • Norge e Verdens beste land (å bo i)
  • Rogaland e kårt te Norges beste fylke
  • Sandnes e kårt te den beste kommunen i Rogaland
  • Ganddal e kårt te den beste bydelen i Sandnes
  • KONKLUSJON: GANDDAL E VERDENS BESTE PLASS Å BO!!=) Å HER BOR EG!! =)


Sjalu? Ja det vil eg tro :D hehe.. dette e heeilt sant :D EG bor på
VERDENS beste plass!!! =) smaaag på ordet, Verdens beste plass..





3. Vannblemmer

Eg hate vannblemmer.. grrr!! Det e så takkå.. itte å ha gått fra sandnes te ganddal på høge sko, fekk eg disse sinnsykt irriteranes vannblemmene!! Ein onna kver hel..
Idag va eg på fotballtrening... GUDD det vettu. Det sunns visst vannblemmene mine og.. får di fekk lust å formera seg litt.. så nå har eg to på kver hel!! Vannblemma PÅ vannblemma!! aaaoooaaaooo!! Det e PAIN å gå.. PAIN! låve dåkk. hehe.. måtte syda litt.. fårr d e vondt (A) går rondt på tedene vettu, så nå har eg vondt i di og =D huffamei..

4. Skolen

Eg har fonne ud at eg går på ein syge syge skole;) hehe.. kan kje skriva om det her, med frykt får å ble udvist ;-P ho ho ho.. får heller spør hvis dåkk sitte dr å klør dåkk i håve av .. ehm.. ja, at du lure någe sykt..

5. Back to Nerdings =)

24 Comments:

Blogger linda said...

hehehe...kult!!=D geografien komme av seg sjøl dn så bare slapp av på d...heh(a) d der m ganddal: eeeeeeehm!!! ok...d va ein temmele bra måde å sei d på..elle...du va smarte..(hvis du ikkje he tatt d av nogen andre då) tihi...men æg trur kje ganddal æ verdens beste plass å bu...såeh...MY ASS!!=p

forresten kult m dei så fekk lappen..føle du kjenne fleire i ugå så får an=P heah!

løye d der m skulen din...eller..ikkje løye..helle sjugt!! bare peanuts d nogen av mine lærara he jort nå ja..(a)

sånn ellers...når d jelle vannblemmene så kan du bare ha d så godt så ikje spurte meg om æg konne ha kjørt *pft* æg va faktisk på sandnes dn kvellen...m bil!! så d så!=P hehe..

men...back to nerdings m meg og=)

18/4/06 21:40  
Blogger Ellen=) said...

hehe:D lange =) det va någen så sa d te meg, at ganddal va verdens beste plass å bo.. lo eg og, men d e sant =D så *pft*

va du i/på sandnes!? va du der hall 2? (natt) men eg hadde kje penger på kortet eg:P så derfår måtte eg gå litt:D pittelitt.. ehm.. hehe;)

18/4/06 21:42  
Blogger linda said...

hehehe..tenkte meg at du ikkje hadde fonne d ud heeeeilt sjøl=D moahaha!!!

ja æg va på sandnes...men ikkje såååå seint dåh....då sov æg trur æg(a) kæ søren du jørr der så lenge?! ikje sei du he våre ude på noge tull nå!hehe

18/4/06 21:46  
Blogger Ellen=) said...

:P

18/4/06 21:58  
Blogger eline said...

Gandal e jo så lide, kan ikje ver verdens beste plass då! Der e jo ikje en gang mc donalds.. helloo?! å det kalle du verdens beste plass... tossa;)

20/4/06 07:33  
Blogger Ellen=) said...

mc donalds = farlig, drid fårr helså, koste penga, bare drid egentlig.

GANDDAL = ein fantastiske plass. fint vann å tur/bade plasser. udsikt, fjell å dal å blabla =) Ganddal har miljøet, felleskape, aktiviteter å jobb å aaalt!!:D

å d ekje EG så seie d, det e logikken så seie at Ganddal e VERDENS beste plass ^^

20/4/06 16:00  
Blogger christian said...

wow,ellen, visste du at kjekke ting som regel koste penga?

20/4/06 20:50  
Blogger Ellen=) said...

d gjør faktisk kje det :D
*tenke på mange kjekke ting så kje koste penga* :] ^^ =) hihi.

Eks: vennskab koste kje penga! *pft*

20/4/06 22:19  
Blogger christian said...

Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

21/4/06 14:17  
Blogger christian said...

håh, les ke eg skreiv :D "som regel".
håh, den var litt ringe?

21/4/06 14:18  
Blogger Ellen=) said...

ja eg vett. men eg seie at vennskab kje koste penga. ka d sto i den mldn så e sletta!?

21/4/06 16:03  
Blogger christian said...

hmm,någen som konne ha ødelagt min lille seirsdans:p

21/4/06 23:25  
Blogger Ellen=) said...

Like what? tell me, tell me now!!:P

21/4/06 23:34  
Blogger christian said...

håh,tja,kan ver det sama

22/4/06 00:07  
Blogger Ellen=) said...

eg vett svare =) å minn konklusjon: du stamme fra det svake kjønn, menn =)

22/4/06 00:08  
Blogger christian said...

næh, eg for eg hette jo ikkje christian å e gutt?

på ei aen sia, kansje me e svage.for det e jo ikkje akkurat så lurt av oss å visa at me egentlig e best i allt?siden då hadde dokk bare klikka,å gått me konstant omvent smiletryne?

22/4/06 00:15  
Blogger Ellen=) said...

snakk'om du?:D på tide å ta kvellen? haeh..

22/4/06 00:20  
Blogger christian said...

tja,vurderte å skriva det,men rekna me du merka det..så ja

22/4/06 00:22  
Blogger Ellen=) said...

hehe =) du e go! tvil ikje, det e et håb får deg og=)

22/4/06 00:23  
Anonymous Anonym said...

Angåande at Gandal e verdens beste plass: Her vektlegge du heilt feil ting. For å finna ud kor d e best å bu må du nemlig finna ut at du he d du trenge i nærheden. Feks. at d e flyplass, skule barnehage, jernbane, buss, kjøpesenter, badestrand, skisenter, osv... i en godtatt rekkevidde frå der du bur. Sjøl vil eg då sei at Klepp e best! hehe...

22/4/06 00:28  
Blogger christian said...

klepp e så absolutt best ja.

eirik:dreid meg litt idag, men gjekk så bra atte:p

22/4/06 00:29  
Blogger Ellen=) said...

Det der ekje någe eg har fonne på ^o) NUB. heh.. men ganddal har alt me trenge. 5 min inn te Sandnes, korr di har ALT! (F.eks nordens finaste/beste kino^^). på Ganddal har me Stokki korr folk bade, me har masse madbutikker, postkontor, bilgreier, å andre små å store bedrift"ting":)ja, me har TO skoler på ganddal. Ja, me har barnehage, ja me har buss - oppte flerre ganger i timen, nei harkje flyplass - men eget helikopet (host) trenge uanz kje det får d e på Sola uanz, ka ska me me skisenter? ekje snø her:D men me har sirdalen (eg suge i snøwboard o.l,såe..) men me har mange bakker å turstier å gå på ski. Någe merr du lurte på? GANDDAL HAS IT ALL!! =)

22/4/06 00:34  
Anonymous Anonym said...

Cluet e jo d at d e mange plasse som kan oppfylla kravå. Ganddal kan ver en plass, mens Klepp kan ver en aen. Derfor e d mange plasse som kan ver "best" å bu, for å sei d sånn:p

22/4/06 00:44  
Blogger Ellen=) said...

"cluet e det.." rykk å reis me Klepp =D du blei satt ud der ja. du ska veda d, at hvis någen fyre i meg, fyre eg tebage ;) mohaha..

Bor du i/på sandnes? ligge klepp i/på sandnes? e du kvalifiserte te å ver fra VERDENS beste plass?

DET E EG!! =)

22/4/06 00:47  

Legg inn en kommentar

<< Home