mandag, april 17, 2006

Vikingkamp i dag

Følg kampen LIVE! HER !!!

TABELLEN 2006

1. Molde 1 1 0 0 3-1 3
2. Lillestrøm 1 0 1 0 3-3 1
2. Rosenborg 1 0 1 0 3-3 1
4. Brann 1 0 1 0 1-1 1
4. Fredrikstad 1 0 1 0 1-1 1
6. Viking 1 0 1 0 0-0 1
6. Ham-Kam 1 0 0 0 0-0 1
6. Lyn 1 0 0 0 0-0 1
6. Odd 1 0 0 0 0-0 1
6. Sandefjord 1 0 0 0 0-0 1
6. Stabæk 1 0 0 0 0-0 1
6. Start 1 0 0 0 0-0 1
6. Vålerenga 1 0 0 0 0-0 1
14. Tromsø 1 0 0 1 1-3 0


Dagens kamp:Viking Stadion, Stavanger
Mandag 17. april kl. 18.00
Nå e me såå klar te kamp!!! Det bler sjeeefs!! Bare det å vér på Stadion te Viking når det e kamp! Alle folkå, stemningen, sangane me synge, målå viking skåre, smilå te folk rondt deg når viking vinne. åååhhh =) Det e så fantastisk!! Å når di veive me di stoooore flaggå, når hordene veive me di mørkeblå flaggå sine.. åååhh!! eg kan kje få sagt det nåkk kor fantastisk det e å ver der. Anbefale det på det høgaste =D NÅ E EG KLAR!!!! På me vikingklenå;-)
Stadion, here I come!

Viking, det heeeerliga syn =)

1. Iven Austbø
Keeper
12. Magnar Nordtun
Keeper
32. Anthony Basso
Keeper
2. Alexander Gabrielsen
Forsvar
4. Peter Abelsson
Forsvar
5. Thomas Pereira
Forsvar
7. Fredric Lundqvist
Forsvar
8. Øyvind Svenning
Forsvar
15. Ragnvald Soma
Forsvar
18. Johan Lædre Bjørdal
Forsvar
26. Kenneth Sola
Forsvar
6. Allan Gaarde
Midtbane
13. Andrè Danielsen
Midtbane
16. Jørgen Tengesdal
Midtbane
17. Jone Samuelsen
Midtbane
19. Trygve Nygaard
Midtbane
23. Robert Mambo Mumba
Midtbane
28. Birkir Bjarnason
Midtbane
9. Peter Kovacs
Angrep
10. Alexander Ødegaard
Angrep
24. Trygve Åse Lunde
Angrep
27. Toni Nhleko
Angrep
SANGER.

Me e Viking fra Stavanger
Mel: Oppi fjellet sto ei hytta
Me e Viking fra Stavanger
Og me e de mørkeblå
Nå ska me opp på stadion
For å knusa FFK
******* kom t byen
Men ka faen gjør vel det
Me e jævla mye bedre
Me e VikingHordene

Ingen banker oss på stadion
Mel: Jesus elsker alle barna
Ingen banker oss på stadion
Ingen banker oss på stadion i år
De kan bare reisa hjem
For de får e kje poeng
Ingen banker oss på stadion i år!

Me e Norges beste foball-lag
Mel: Vi er en nasjon vi me
Me e Norges beste foball-lag
Me e Viking fra Stavanger
Me knuse Brann og Rosenborg
Me knuse Molde og Stabæk
Me spelara så kjempe og sloss
Me vett de ofre alt for oss
Me e Norges beste foball-lag
Me e Viking fra Stavanger.

Mambo Mumba
Mel: Tore tang
Mambo Mumba e vår mann
her i viking, skåre han
se, han score jo mål, på mål, på mål
Vikinghordene, di tar ein skål!
For vår mann!

Me e viking
Mel: Me e viking
Me e Viking, ååå
Me e Viking, ååå
Me e norges beste foballag
oléoléolé hei hå!
Lure du på kor mange ledige plasser det e på Stadion? Trykk her.
Totalt så e det 16 000 plasser. Slå den du;)
Å i år har Viking solgt 9000 sesongkort!!!
å får ein liden fotballink, trykk her. :D KONGE!=)

26 Comments:

Blogger eline said...

Eg får gratis adgang te alle kamper! lalala:D det får kje du:p

17/4/06 14:07  
Blogger Ellen=) said...

KUN FEIGT!! *rekk* men eg lade jaffal kje som eg e venn me ein viss Mr. Vikingspelar :D *hinthint*

17/4/06 14:22  
Anonymous Anonym said...

Konge at du har lagt ud tekstane på alle vikingsangane..:) Hehe, huske du eg snakkte om eg lurte på "ke de egentligt handla om" i fjor ? Hehe...:) Du e nerd på viking altså ! Me må gå på kamp i lag en gong ;)

(sjøl om det e Bryne i mitt hjerta..hehe..klarte ikkje holda meg..)

17/4/06 17:27  
Blogger Ellen=) said...

hehe.. eg la kje ud alle =) maaaange te :D men får at ikje bloggen sko ble FÅRR lang, så :P

ja huske me satt å snakte om det ja.. hehe.. sunns dåkk e goe på viking eg. Mari jaffal =D kan alle vikingsangane, så då stemme me i å plage kari borgen;)

Lett så eg e me på kamp me deg. Bare skrig ud! Neste hjemmakamp: ein lørdag mod start! =)

VIKING E LAGET I MITT HJERTA!!<3

17/4/06 21:13  
Blogger christian said...

haha,så bra. ett drid langt innlegg om fotball, å 4 kommentera. ett lite aent inlegg om någe aent, å 14 kommentara :D
Seie ikkje det litt,så vett ikkje eg heilt...

21/4/06 23:53  
Blogger Ellen=) said...

det e kje mengden/lengden så telle, men innholle *rekk*
Btw: 6 kommentara;)

21/4/06 23:56  
Blogger christian said...

Ja, når få kommentere, så e jo innholdet tynt ;)

21/4/06 23:57  
Blogger Ellen=) said...

FU!!!! INGEN, då meine eg INGEN, snakke drid om VIKING FK!! pass deg!! fillen kje så mange så lese bloggen minn. å ennå mindre så i d heila tatt gidde kommentera ann.. det e takkå då. :O

22/4/06 00:04  
Blogger christian said...

trur ikkje eg nevnte ordet viking eller fotball i kommentaren min?

22/4/06 00:06  
Blogger Ellen=) said...

du sa d indirekte.. tilogmed EG tog den... *rekk* får temaet på bloggen e: "vikingkamp idag". ska kje ver lett å ver don christian idag ;)

22/4/06 00:07  
Blogger christian said...

nei,tenk å ha to navn du,hadde aldri klart å holda styr på det. så e nok ikkje meg du hinte te.

22/4/06 00:12  
Blogger Ellen=) said...

stemme d.. eg vil tro at "don" e et navn får någen så e stikk modsatt av deg;) haeah.. (hvis d e sånn du vil ha d)

22/4/06 00:14  
Blogger christian said...

hmrpf, *stupid girl"lalaalaalalaalaStupid girl,

"stupid girls, stupid girls
Baby if I act like that, that guy will call me back
What a paparazzi girl, I don't wanna be a stupid girl"

22/4/06 00:17  
Blogger Ellen=) said...

boys'R'toys ;) te får å brugast^^

22/4/06 00:21  
Blogger christian said...

Baby if I act like that, that guy will call me back
What a paparazzi girl, I don't wanna be a stupid girl
Baby if I act like that, flipping my blonde hair back
Push up my bra like that, I don't wanna be a stupid girl

haha,blond hair ;)

22/4/06 00:23  
Blogger Ellen=) said...

LETT så du hørre på den sangen atm=) (8) jenter som kommer og jenter som går, jenter som smiler, jenter DU aldri får..(8) HAH!:D letteid

22/4/06 00:26  
Blogger christian said...

argh.nei eg får meg aldri dama.det bler me at me kan navnet på dei.

"if you wanna be happy for the rest of your life, get a ugly women to marry you"

keffor e ikkje du forlova ellen?

22/4/06 00:36  
Blogger Ellen=) said...

Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

22/4/06 00:37  
Blogger christian said...

ikkje tving meg te å dra fram karaktera, ok?engelsk rettskrivning hørre te skulen ikkje fritiå

22/4/06 00:38  
Blogger Ellen=) said...

=( =(

22/4/06 00:39  
Blogger christian said...

håh,du ville ikkje kommentera innholdet i sangen nei.var det for dypt for dg?

22/4/06 00:40  
Blogger Ellen=) said...

eg blei satt ud, å dypt såra..

22/4/06 00:41  
Blogger christian said...

haha,du slette kommentaren din.

hb du ikkje tar deg nær av dette ellen, for eg tulle bare

22/4/06 00:44  
Blogger Ellen=) said...

(8) ro ro til fiskekjææær!!(8)

22/4/06 00:45  
Blogger christian said...

einaste eg har skoffa me idag, e at eg har bidratt me å kommentare ett fotball inlegg :(

22/4/06 00:46  
Blogger Ellen=) said...

eg vil bare sitera ein ikje fult så klok gutt eg eingang kjente.. "ett drid langt innlegg om fotball, å 4 kommentera". som dåkkår ser, så blei d kje så mye av han.. han tog loddrett feil=) akk så di andre mannfolkå =D

22/4/06 00:49  

Legg inn en kommentar

<< Home