tirsdag, mars 28, 2006

JIPPI !! =)


LINDA HAR FÅTT LAPPEN!!=D
GRATULERER, GRATULERER!!
HIPP, HIPP, HURRA!!
Eg e såå sykt stolte øve deg Linda, at du anekje ! =)
Satt å smilte gått i tysken når eg fekk mellingen om at du hadde bestått!
Va akkurat det eg trengte i den kjeeedelige timen..
Purken må bare hålla seg vekke, fårr nå e det Linda så ska bruga veien=D
Nyd lappen! Hekkan, det hadde jaffal eg jort!=) mesunne deg te tusen!!=D
KONGE!! nåkk ein gang; eg e sååå stolte øve deg!
Husk å kjør forsiktigt då Linda. Kan ikkje ha någen skader u know;-)

11 Comments:

Blogger linda said...

hehehehhee...konge blogg ellen!!=D du rule bloggeverden!! takktakk...sødi=) sga kjøra forsiktigt=)

28/3/06 17:02  
Blogger Ellen=) said...

Det e gått =)

28/3/06 17:03  
Blogger Unknown said...

hehe! gratulera linda MARIA :D

28/3/06 17:27  
Blogger linda said...

takk=)

28/3/06 18:17  
Anonymous Anonym said...

Bare så dokk vet d så he eg sett Pelle Politibil i virkeligheten...

29/3/06 13:05  
Blogger Ellen=) said...

kem eirik har SETT ann? btw: kem harkje:)

29/3/06 13:52  
Blogger linda said...

æg he ikkje (a)

29/3/06 20:27  
Anonymous Anonym said...

Gratla Linda=)

Ellen: kjedele i tysken?:O eg hadde jo DEN kjekke framføringå då:P;)

30/3/06 12:49  
Blogger Ellen=) said...

well..(A) sorry Borgen, aber ich verstehe nicht Deutsch :D du konne snakt gresk fårr minn del ;) men du e goe kari! du va flinke! låve deg. (tror btw kje d va du så hadde framføring når eg fekk mld'n;))

30/3/06 15:53  
Blogger christian said...

lalala, trur jammen eg åg har sitt pelle politibil på ekta. kansje tatt på an åg, men nei. du kan ikkje få ta på meg

2/4/06 02:16  
Blogger Ellen=) said...

ikkje?! :O

2/4/06 12:33  

Legg inn en kommentar

<< Home