søndag, mars 12, 2006

Venner e alltid goe å ha! Ta vare på de.

Maren, Eline og Ellen

Nå komme d då ein te blogg.. ein nesten heilt vanlige søndag.. Ingen dager e lige.. ikje alle dager e liga lette å "komma ijønå" alltid.. men me venner i ryggen, bler alt så mye lettere. i hvertfall fårr minn del. eg sette utrolig stor pris på dåkkår alle samen! D e ikje alltid folk vise korr glae di e i kverandre, kanskje pga di kje har så mye tid te kverandre så før, eller heilt andre ting. men eg vil jaffal at MINE venner ska veda, at eg sette utroooolig stor pris på dåkk!! Å eg e gla i dåkk =) Dere er verdifulle hver og en av dere =) Nå vil eg fyra ud ennå marr bilder =D eg eeelske bilder hvis dåkk lurte! hihi.. så hvis du er sur og lei, kurerer bildene deg =D SJOHEI!! =)

Bente og Jarle <3

Bente, du betyr masse fårr meg =D

Ellen, Eli og André

Tonje, Randi, Siren, Melissa, Tove, Ellen og Hilde

Stian, Pål, Mads og Ludde

Cathrine, Astrid, Tove, Ellen, Hilde, Chatrine og Siren

Torstein

Mari og Ellen

Eline

Ellen

Svanhild

Gunni og Linda

Holthe

Ellen, Hilde og Bekki

Berg, Melhus, Andy og Maiken

Sirén, Mari, Kari og Steinar

Søde Svanhild =)

Ellen, Sirén og Wibeke

Sirén, Svein og Steinar

Ellen og Sirén

Ellen og Sirén aka to trøtte tryne =D

Andreas og Hilde <3

Siren og Ellen

Theis

Bente. konge bilde!

Kari, Mari, Karin og Line

Sorry folkens.. klarte kje få ud marr bilder :O
så eg får prøva igjen imårå =)
håbe alle har hatt ein kjempekjekke helg!!

12 Comments:

Blogger linda said...

du he så utruligt rett...venna æ dei du står ijenn m uansett...jaffal dei goe=) koselige bilde....udenom d eina(a) hehe...=P

12/3/06 22:10  
Anonymous Anonym said...

Venner e noge av det mest verdifulla i livet og d e fakta! Glae for alle di vennane eg har og vett di stille opp for meg=) I gode og onde dager;) heahe! Flotte blogg du skreiv ellen og får sikkert folk te å tenka!
Ta vare på kverandre(oppfordring)! hihi=P
Glae i deg=D

12/3/06 22:20  
Anonymous Anonym said...

Jo takk:-) Hehe...

13/3/06 16:35  
Blogger eline said...

kunne ikje funne et litt bedre bilde av meg?!:p

Gla i deg ellen.. stå på!
allti så koseligt å lesa bloggen din!

13/3/06 18:21  
Anonymous Anonym said...

så gjør vi så når vi skifter våre bilder, skifter våre bilder, skrifter våre bilder (8) lalalal!! :) plis?

13/3/06 18:53  
Blogger linda said...

men bilde va jo fiiint theis=D heah!

13/3/06 20:48  
Blogger Ellen=) said...

Ser d UD som eg gidde sletta alle bildene? :) nåo, nåo, og atter nåo.
(fårr du snakte i flertall)

13/3/06 21:25  
Anonymous Anonym said...

yey:D
nå kan eg se bilder av mange eg har hørt om, men så eg ikkje har sett :O


det va veldig koselig ellen, eg og fekk verme:D

<3
kos på ellen

(>"<)
('(ö, )") kos
'(¥ )/
¿.¿.J

13/3/06 21:46  
Blogger Gunni said...

å så jillt;) venna æ d besta i værå!!;) du æ råe ellen:) stå på!!:D du utgjær enn forskjell!!:D

14/3/06 14:52  
Blogger Ellen=) said...

Right Back at'cha, Gunni ;-)

14/3/06 15:22  
Anonymous Anonym said...

Du e jo bare herligge :D E så gla'e i deg vennen. Du e ajn skam goe venn. Men me he våre litt lide me kverandre i d sista.. D må me jer noge me!!! ;S Vil kje musta deg vettu. Love u angel! EngELLEN min <3<3<3<3 kkkkgid klemmen <3<3<3

15/3/06 17:34  
Blogger Ellen=) said...

Hihi.. =) Vil kje musta deg heller! eller någen av vennane mine fårr den sags sjull! Eg e gla i å bryr meg om dåkkår alle! å eg sunns det e trist når vennskap går tapt! Derfårr Siren, ska me kje finna oss i at me kje har tid te kverandre. fårr då TAR me oss tid! domt du va opptatt idag, men eg glede meg veldigt te itte klokkå 1 på lørdag =D å seff te seinare ikvell, fårr då får eg besøg av helten minn =) Men, eg vil bare du ska veda siren, at eg komme alltid te å ver glae i deg, sjøl om me ikje e me kverandre så mye så me faktisk burde! du e ein goe venn så eg sette STOR pris på! You just call on me, and I'll e there! =D I hope you know that =)
blei litt lange kommentar,men ann konne vært lenger (A) må få sei litt vett dåkk..hehe.. Kjempe glae i deg Paddå mi =D i'm here 4 you!<3

15/3/06 17:41  

Legg inn en kommentar

<< Home