fredag, mars 10, 2006

Sitat - menn

Menn vil ha en kvinne som de kan skru av og på som en lysbryter.

Han var sterk. Det sto kvinner bak ham.

Henrik Ibsen

Menn er som fyrstikker, flammer plutselig opp og mister hodet.

Gina Lollobrigida

Det er med mannfolk som med biler - har man dem, bruker man dem, ellers går det fint uten.
Svensk ordtak

En mann er som en omelett: Det nytter ikke å varme ham opp når han først er blitt kald. Sydney Tremayne

Den tynneste boka i verden?'Hva menn vet om kvinner.'
Nan Tucket

Menn dør tidligere enn kvinner. Gud vet hvorfor. Ukjent
Han pleide å ta meg i armene sine, holde meg tett inntil seg - og fortelle meg hvor deilig han var. Shelley Winters

5 Comments:

Blogger linda said...

trur dar bur ein aldri så liden feminist inni deg ellen=D

10/3/06 22:15  
Blogger Ellen=) said...

kver dag Linda =) ekje eg så har fonne det på.. eg vil bare verden der ude ska få med seg koss ting fungere =D hah..

10/3/06 22:18  
Anonymous Anonym said...

lidn? nokså store trur eg:P

11/3/06 20:35  
Blogger Ellen=) said...

EYH!:O

12/3/06 00:46  
Blogger linda said...

hehehehe....finah=D

12/3/06 10:36  

Legg inn en kommentar

<< Home