søndag, februar 26, 2006

Istid 2/Ice Age - The meltdown

Filmen i korte trekk...Manny, Sid og Diego er tilbake i enda et spennende eventyr. Istiden går mot sluttet, og dyrene koser seg i sin nye verden: et smeltet paradis med vannsklier, geysirer og tjæregroper. Men når Manny, Sid og Diego får beskjed om at alt vannet fra den smeltende isen er på vei mot deres dal, må de advare alle og på en eller annen måte flykte fra den kommende flodbølgen.

31. mars 2006 har filmen premiere i Norge!
Eg glede meg någe sååå vilt!!! Klare så vitt å venta vettu =) wiihuuu!!! Dåkk då?=D Istid <3

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

"Haha, de e like før eg ler. Eg e genial! Fra nå av, skal eg omtales som Sid, Flammenes Konge!"

fine mann sid :D
glede meg syyykt te toen:D
har du sett traileren?
trykk her for å se ann.
søda ekkorne:D
minne litt om ellen :>

26/2/06 18:09  
Blogger Ellen=) said...

"å du tiger, kan være.." -sid
"kongen av, rør meg, å du er død!!" -tiger

26/2/06 18:11  
Blogger Ellen=) said...

det kan ver at istid ikje komme te norge før april ein gang. fårr dt sa Bente. å hu e utrolig smart!!

2/3/06 17:26  

Legg inn en kommentar

<< Home