torsdag, februar 02, 2006

The Winnah!! =)

INNSATSPOKAL 2005 JUNIOR JENTE 2 - står det så fint på pokalen svanhild fekk. Å hu fekk ann fårr hu fortjente d!! Fra A-å =) hvis dåkkår tog ann! hehe.. Någen så vil veda koffår? Ah.. seff vett alle koffår..men eg seie d fårr det om. te di så vil ha d inn me t-sjei =)

- Svanhild fekk innsatspokalen fordi hu fortjene ann!
- Reise "halle Sandnes" fårr å spela foball me oss
- Har innsatsvilje
- Står på i tykt å tynt
- Seie ifra hvis d e någe hu e uenige i, på ein positive måde
- E glae på treningane/kampane
- Møde opp

- Ein goe støttespelår
- Sprer glede å latter!=)
- E seg sjøl!

Gu eg e stolte øve deg Svanhild!! =) Fårr meg e du Nr. 1 uanz. Pokal eller ikje =)

Pokalen.. sry, dårlig lys =)



3 Comments:

Anonymous Anonym said...

:D

fått deg ei stilige sia;D "Keep it up, biatch!"

...sant eg va kule når eg sa det?
..litt..?(A)

jaja, får oppdaterann ofte så ska eg komma inn å lesa;)

kos .ö.

3/2/06 17:43  
Blogger eline said...

Fekk SVANHILD innsatspokalen? MI Svanhild? seriøst? :)

Stolte av deg min lille drue..
Av deg åg ellen.. Ittesom du har begynt å blogga! Syns du åg sko hatt en liten innsatspokal!

6/2/06 21:21  
Blogger Ellen=) said...

hihi.. ja hu jor d! vanskelig å tro? haeha.. kødda. hu fortjente ann!!

6/2/06 22:33  

Legg inn en kommentar

<< Home