mandag, januar 30, 2006

Helten minn =)


Her ser dåkkår helten minn, Bente.
Hu e ein heilt fantastiske person, å eg vett ikkje ka eg sko ha jort uden na. dagene hadde vel kanskje vært ganske lange å kjedelige. Men heldigvis trenge eg kje tenka så mye på dette, because of you, Bente =D
Du gjør dagane spennanes, løgne, humoristiske, fantastiske og kreative.
Ein helt så Bente e bra å ha. Ein så støtte deg uansett ka det e, fortelle deg "heeeemmeligheter"=D, snakke me deg, slår ann ein tørre vits(ha ha), ein IQ-test, å alt sånn!!:P
Bente vett ka u vil, f.eks så vil u ver me meg aaaall the time. men d fatte eg jo=) hallo liksom. Åsså vil u seff ver me typen sinn Jarle. Di e så søde samen atte <3
Det eg vil sei, e at alle trenge ein helt i hverdagen. Ein di kan se opp te å snakka me..
Det e kanskje alt fårr mange antihelter ude å går. Men MI Bente, e heilt klart ein Helt, me stor H!
Hb du alltid vil ver der fårr meg, ver helten minn 4 ever. Eg komme jaffal alltid te å ver der fårr deg hvis det sko ver någe du vil dela me meg, eller hvis du trenge ein skulder å grina på:-)
Eg e gla i deg, Bente =)

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Nåååh! d e d sjønnaste=) Og mye av d e faktisk sant;) heahe, men litt har du jo skrøyda då, eg e isje fullt så fantastiske og engelaktige så du vil ha d te. Men alligavel så syns eg d va utroligt fint sakt og du har nok ei framtid som forfatter elns. hihi, meibi! Må vel nesten sei at du e helten min og=P ser opp te deg og du e mitt forbilde. Så e du jo ganske morsom te tider og har nogen gullkorn inni blant som får meg te å dra på smilebåndet:) d e sånn som trengs d, jaffal i skuletimane;)
Kjempe gla i deg vennen=D

30/1/06 14:56  
Blogger Ellen=) said...

haeha.. du får det sagt. du har gullkorn du og =D ganske mange tror eg.. fårr smilebåndet mitt e i brug ganske ofte når du e der =) hihi.. men eg lyge fillen aldri. så eg fattekje ka eg har skrøyda opp (a).
Kjempe gla i deg og =D

30/1/06 14:58  
Blogger linda said...

så søtt=D lige d sånn! æg og he ei sånnei <3 :)

30/1/06 19:06  
Anonymous Anonym said...

hmm.Jeg har en helt som jeg har truffet på, hun er fager, og hun er blond. Mon tro hvem kan det være.

1/2/06 15:38  
Blogger Ellen=) said...

heeilt sikkert hu Maren fra idol =)

1/2/06 15:54  
Anonymous Anonym said...

Ne, e nok ei bli gla jenta ifrå gandal, som e denne ugås gjeste helt

1/2/06 18:14  

Legg inn en kommentar

<< Home