torsdag, februar 02, 2006

The Perfect Match <3


Bente & Jarle <3

Idag har de vært samen 2mnd. =) 2 herlige måner vil eg tro det har vært. Eg sunns det e nokkså kjekt eg, at ungdommen finne kverandre (så alle seie). Å X-tra kjekt at disse to fant kverandre =) De passe akkurat gudd samen spør du meg. Litt om disse to turtelduene:
Fakta om Bente:
Født:
07. Desember 1988.
Stavanger sykehus.
Bor:
På Kvernaland. Men faren bor på håbet.
Øyenfarge:
Blå
Yndlingsfarge:
Blå
Mobil:
Ja, når u ikje muste di så.
Trening:
Friidrett + SC
Skole:
Bryne Vgs.
Mat + Brus:
Taco, flødegratinerte poteter + Sprite Zero
Dyr:
Ja, hu har ein svært svarte hund hos faren. Den hette Basco.
Hårfarge:
Mørkeblondt på ein mådaah :)
Kuleste jeg kjenner:
ELLEN!!!=) (a)




Fakta om Jarle:
Født:
04. Oktober 1988.
Stavanger sykehus
Bor:
På Austrått
Øyenfarge:
Blå
Yndlingsfarge:
Blå
Hårfarge:
Mørkeblondt på ein mådah =)
Trening:
SC
Skole:
Gand Vgs.
Kuleste jeg kjenner:
ELLEN!!! =) (a)
Ved eventuelle feil, beklager jeg på det sterkeste. Det var så absolutt ikke meingen. Men det er to ting jeg vet heilt sikkert, og det er det aller siste spørsmålet, og at jeg er svært glad for at dere har hverandre =) 4 Ever & A Day =) Kosa dåkkår masse denne fine dagen ;-)

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Takk takk! =D D e godt du huske på det, viss isje såååå. hehe, neida. Hadde vært gla i deg for d;) Va ein kjempe koselige lapp eg fekk i engelsk timen idag. Varmte hjerta mitt;) Gudd at du blei med opp i hovudbygget ijen for å finna mobilen så eg glemte(a). Ei nestenulykka ijen d, må begynna å passa på di der firkantane så du kan ringa å skriva mld med litt bedre eg. Hihi! Overraska øve kor mye du kan om meg, du har jort leksa ser eg:P flinke Ellen! Du får kosa deg resten av denne goe kvellen, åsså snakkes me i reiseliv imårå:P Gla i deg<3

2/2/06 20:30  

Legg inn en kommentar

<< Home