søndag, februar 19, 2006

Hos Eline

Idag hadde då Eline folk. Någen kjente, andre ukjente. for meg då. Men det va bare kos å få treffa nye folk =D ååå det va någen kjekke gutter/folk der.Låve dåkk! Kjekt å se enkelte ijn og. Va ei stonn siden nå. men me blei enige om at d kje måtte ble så alt fårr lenge te neste gang:P Det har vært ein kjekke kvell, å det så sjedde der, forbler der. Ergo, eg giddekje blogga omdet (a) men eg kjede meg litt akkurat nå, så derfårr skrive eg litt. Glede meg te Svanhild kommentere denne bloggen, fårr eg vett hu gjør det. Kanskje hu røbe någe eg ikje komme te å røba? sånn i offentligheten, that is. ;-)

Go Natt Amigos!!

8 Comments:

Blogger Ellen=) said...

kem du tenke på??
e me på hyttetur eg=)

20/2/06 14:02  
Anonymous Anonym said...

kjenne æg å dæg ska snakka litt i mårå ellen =) hehe.. =)

20/2/06 15:04  
Blogger Ellen=) said...

hmm.. det eg trodde svanhild kom te å sei, va någe ang. hu sjøl =D

20/2/06 15:41  
Anonymous Anonym said...

sikker på det ellen? =) hehe.. =)

20/2/06 21:49  
Blogger Ellen=) said...

jah.

20/2/06 22:01  
Anonymous Anonym said...

jah eg og, aldre våre så sikker på noge i heila mitt liv.

21/2/06 16:32  
Blogger Ellen=) said...

nååååo

21/2/06 19:02  
Blogger Ellen=) said...

Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

21/2/06 19:04  

Legg inn en kommentar

<< Home