torsdag, februar 09, 2006

Ein dag me Sirén =)

Oh Sirén, Oh Sirén, hvorfor heter du Sirén? Tja.. va vel fårr foreldrene dine ville det.
Sirén e ei heilt fantastiske jenta! Det sprudle av liv rondt u, någe så eg sunns e heeilt fantastisk! =D må jo ha någe å le av på skolen.. (neida=P) me ler ME u. Når hu fortelle någe te deg, får du fillen kje bare lyd, du får tilogmed underhållning når d jelle å se! Hu fikle ALLTID me ettlraent. Feks. den dr lilla madboksen nas.. opp å ijn me lokke, fram å tebage på pulten. Men tror du at hu legge merke te det sjøl? neppe. Hu e fårr opptatt me å konsentrera seg om den spennanne historien så flyde udav monnen nas. Tenk å ver Sirén du. kan jo fillen ha d løye me seg sjøl! Ein ting, e når u sitte me pc'n.. då hørre morå na heilt ner. Ka u hørre? Jo. Hu hørre at Sirén trykke på tastature. ikje easy, ikje easy, ikje hard, men me den viiiiddlaste POWER'n du bare kan drømma om!! Men eg sunns bare d e gudd eg. d viktigaste e jo at hu klare å formidla budskabe hu ska fram te, ikje om u må kjøba 5 nye tastatur i åre. Penger ingen hindring.
Ka ska eg sei om ei jenta så hu? eg må jo begrensa meg. d e jo kje sånn så strategiske våpen akkurat.. å at eg kan greia ud om u på 1000km. då tvile eg på at folk hadde hatt giddå te å lesa dette =)
Eg jekk då i klasse me na i fjor, men så fant skolen ud at d blei fårr mange kjekke folk i ein klasse, så di måtte splitta oss litt.. arrg.. takkå.. Men det va tie d. Va kje sånn at me tog ein dag ad gangen, men at me nesten.. hihi.. gleda? :O oss te å gå på skolen. eller.. jaffal møda folkå. Sjøl om klassen va rangert som den styste nerdeklassen på skolen (lure på koffår eg kom inn der, den dag i dag), så va d knallkjekt! blei kjent me så utroligt mange kjekke folk! Å någen av di e eg så heldige me at eg får gå i klasse me di i år og =) akkurat gudd!
Men idag.. offameg. sorry Sirén, men eg MÅ bare sei d =D ha ha.. hu e då ein liden barsking og. skinne bedrar, sånn hvis dåkk lurte!! (moahaha) Hu bare måtte legesloss vettu.. legesloss te di grader. kanskje me må oppdatera det, å kalla d vold, blind vold! :O (kje akkurat men dåkk tog ann) Vennane plasserte då hu å ein så hette Knut i same rom. de tåle så absolutt ikje tryne på kverandre! di vil ikje se på kverandre hvis de mødes på veien, snakke kje samen, å di har vært uvenner heila livet! så nå måtte vennane deiras testa di litt. Det va ti fårr tvekamp (elns).
når di to rivalene endelig va inne i romme, dørå va låst, videokameraene va instalert, å alt bare va velstand, jekk det 10 sekund før det brakte laust!! (trengekje be Sirén to ganger) de håppte, bokte, datt, grein, hylte å skreig. Vett egentlig kje heilt ka di ikje jor fårr å sei d sånn.
5 minutt tog det.. begge va totalt udslitt (ekje akkurat verdens sterkaste någen av di). Resultatet av dette, va ett kutt i leppå te Sirén! Øveleppå nas e fillen 3 ganger større enn gjennomsnittsøveleppå, å 2 ganger større enn den nedre delen av leppå. å d versta av alt!! evver!! HU KAN IKJE SMILA!!! :o OH NO!! seie bare eg. Hvis dåkk sunns dette va gale, sko dåkk sitt Knut. Han havna på sygehuset pga beinbrydd i sjeven å akillesen røyg. Å i tillegg te dette, HE BROKE A NAIL! - føle me deg Knut, du børkje sei imod Sirén!

Gla i deg, Sirén Harbo =) å ein dag... ein dag.. ska alt dette ble ditt =)
[klartekje dy meg:D ha ha..]

håbe dåkk tog ironien i enkelte
ting i denne teksten (a)

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åhh ellen! æg blir heilt rørte =) så kjekt mæ en blogg om mæg =) du æ goe du! =) må bare oppklara dette mæ krangelen t mæg å knut.. =) hehe... okei, me tulleslåss litt, å ja, æg fekk litt bank.. å ja, æg fekk litt vont i lippå mi.. men når æg dysjte når æg kom heim forsvant alt bloe osv, så då såg d plutsleigt ikje så heilt gale ud aligavell =) ahh, gudd! sjøl om d hadde våre litt hart å gått ront mæ d vidlaste kutte i lippå då :P mohahah! så viss hevelsen går vekk øve nåttå æ æg back for follt =) hehe... dette ble en lange kommentar! men ja, glae i dæg og (nå syns mor æg skreiv litt hart hær.. (lurte på om æg va sinte på nogen æg snakkte mæ på msn ellre noge) mohahah hehe..)... snakkes engelen min!!

9/2/06 21:51  
Anonymous Anonym said...

Hei Ellen! Så artig at du å har fått blogg! Du e så flink t å skriv! Satt å skikkelig smålo hær da æ læst d om Sirén.. Hehehe..

10/2/06 11:30  

Legg inn en kommentar

<< Home