onsdag, februar 08, 2006

Skole e stress !

Off, d ekje alltid liga lett å gå på allmenn. ALT fårr stress spør du meg. Å igår, off.. bare tanken vettu.. igår satt eg heeeeile dagen me lekser! Fyst å fremst sko eg skriva ein stil i norsken. På NYNORSK! Nynoreg av alle ting. Eg som hatar nynoreg. det lovar eg deg.
Temaet va "2006".. ehm. ja.. hate når me får ett tema så e såå åbent. konne likt så greit sagt: "skriv om ka du vil" - så Linda sa. Fårr d sto kje akkurat at d sko ver året 2006. tenk om eg ville skriva at d va 2006 blomster på ganddal når eg våkna ein sommersdag? eller om eg ville sei at d e 2006 negative ting me skolen? men neida.. eg gaddkje d du.. skreiv heller om någe heeeilt uvesentlig, eller kanskje d va vesentligt.. eg ga vel balla.. Det fullførande, det sista, å det mest perfekta ponktomme kom jo te slutt *pfff*.
Men så sa d bare te å åbna Geografibogå.. *sukk*. Seff sko me ha framføring idag. å jett eeein gang kem så kje aaakkurat hadde bejunt? Jo, meg å Maria =) de andre framførte sist uga, men då va Maria syge, takk å lov =D ellers måtte me jo fyrt opp någe om -Sekundærnæringene: Produksjon av industrivarer- på null komma niks. Men siden eg gulle så vilt, slapp me (a).
Så då satt eg jo dr då.. me bogå foran meg, me øyenlokkå teipa opp så dikje sko detta ner, å eg fall i søvn i ca 100 år. g-e-o-g-r-a-f-i. smaag på d ordet då? smage d gått? Neeeeeeeei!! eg HATE geografi.. ka fillen det går i.. d e møkkagørr.. te di grader! Te slutt så jekk blyanten øve det blanka arket, å bokstavane danna ord. Uforståelige, men d va ord. Endelig va d ferdig. Notatene (kje aaakkurat stikkord=D) va ført inn på sånne små ark, å alt va klart te framføringå IDAG. då va eg ferdige me leksene =) åneeeei...
(8) nå e d på ann ijn.. på ann ijn..(8)
Fram me media bogå.. : satt dr å leste litt.. om bilder.. bildemanipulering.. fullførte tri sier då. någe eg sunns va nåkk.. fårr nå va klokkå hall 12, å teipen på øyelokkå bejunte å musta virkningå. det va drid. Prøven ekje før på torsdag, så eg lade så d komme inn av deg sjøl.

Dagen igår va ein dag eg ikje hb gjentar seg.. jobbde jo øveti så d hålt! eller.. hette d øveti, når du aldri har jort lekser før? eller hette d: "vanlig nerding", "vanlig jobbing". Kje det at eg aldri jørr lekser, fårr d gjør eg. Alltid.
Eg E Nerd, Å Stolt Av Det =D *lige jaffal å tro eg e det*

Konklusjon: eg jobba ØVETID! uuuuuden betaling! km ska eg klaga te? PFT? hmm.. *lese videre i media bogå*

men idag, onsdag, e d GUDD!!! =D VELSTAND!! snart jaffal.. om ein time meibi.. då e d gudd.
Then, I'll be in heaven. Do you know what? Hmm.. You don't? oh.. Thats bad.. Cuzz i'm not gonna tell you then =)

HA EN FIN DAG! ..det ska jaffal eg.. :-)


dedikert te Svanhild.. hu sa eg måtte skriva litt..

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du æ goe ellen!! =) å du fekk jo litt ijen for streve i dag då, dokke fekk d jo skambra t i geografien =) bra jobba!! :) du æ ei bra jenta! kjekt å lesa på bloggen diN! klem!
Sirén =)

8/2/06 15:47  
Blogger eline said...

Stress? Kjenne ikje te ordet;)

G-e-o-g-r-a-f-i e gøy syns eg.. sikkert fordi me ikje har det. Har nesten ingen fag me:)

Gla eg ikje går almenn! Heia media!!

8/2/06 16:14  
Anonymous Anonym said...

Hørres ud som du slide bittelitt Ellen min =) Ska eg hjelpa? (a) Eg takke høyere makter for at eg isje har verken geografi elle eldre historie. Hørt at begge e ganske "kule";) D at du klarte sitta ein heile dag med lekser, ser eg på som heilt umuligt, så du e flinke. Eg sko jo øva te matte i HEILA dag, mn kje akkurat så d sjedde. Fant jo bare bedre ting å jørr jo! :S
I know koffor du e HAPPY idag=D har vertfall enn viss anelse:P hehe

Kosa deg masse:* Klem...

Btw, hette dedisert, isje dedikert. Makes no sense, mn sånn e d bare!
*nerd*

8/2/06 21:41  
Anonymous Anonym said...

hmm, starte på E å slutte på K?
Viss det e rett, bør eg jammen vurdera å bli spåmann

8/2/06 21:55  
Blogger linda said...

du skrive vilt kult du=D hehe...løye å lesa=P og sånn hvis du lurte så æ du kje aleina (a)....men æg æ enige m deg...d æ kun stress...åsså æ d fillen meg 1 1/2 år ijenn!!:S uææææ.....jajja=) øveleve d og=D d hjelpe jaffal på når me sga noge jillt ein dag i blant..heeehe;) kosa deg!!=D

8/2/06 22:10  

Legg inn en kommentar

<< Home