lørdag, februar 25, 2006

Hos Hilde

Igår kvell va eg då hos Hilde. Me jekk oss ein "liden" tur te butikken å bensinstasjonen. å fårr å ha någe å gjør (å ikje frysa i hel, fårr det va sykt kalt ude), så fyrte eg på ringetonane på mobilen. så der jekk me. to istapper så sang. va litt gudd og, fårr tiå jekk raskere. hehe..menja. me kom endelig inn i hus igjen. varmt å gått. satt oss ner å såg idol, blei sure fårr at han dr sjaska gutten jekk videre (han sang stygt, å DE øyenbrynå :s). men hu andra va knallflinke. Va ganske mange så va flinke igår faktisk. Itte idol såg me film, favorittfilmen te hilde (itte ISTID, seff). Ella from Frell. ha ha.. litt teide film, men litt løyen og =) itte dt såg me litt av kvert på tv, å hadde jentesnakking :) DERFÅRR avslutte eg bloggen nå ;-) + at eg ska møda helten minn, Bente på Sandnes nå snart =) wiihuu.. Glede meg =D
Go Helg og God Ferie folkens!!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tippe du fekk de kule ringetonane av meg;)

26/2/06 01:06  
Blogger Ellen=) said...

tippe eg og =D *kykkelikyy*

26/2/06 01:07  

Legg inn en kommentar

<< Home