søndag, februar 26, 2006

Filmkvell

På lørdag hadde eg å Bente filmkvell =) Me reiste te sandnes å leide to filmer, Madagaskar å wedding crashers (elns:p) Men før det, skremde u live av meg, me å sei at tåge Jarle å Mads satt på, hadde sport av!! hekkan eg blei redde. men heldigvis jekk det gått me alle samen. FJOH!! http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=114663 Så tog me turen i butikken å kjøpte mad, før me reiste hjem te meg. Me sko då laga hjemmelagte pizza! ha ha.. goe tie.. host.. me koste oss på kjøkkene, å me va knallflinke. sjøl om, hmm..ja.. =D *sensurert* Me heiv på alt me ville ha, å heiv ann i ovnen. Ann blei skamm gudd =) *mmmm* Itte på va d grønnsager å dip o.l. hehe.. Filmane va goe di, fekk oss jaffal te å le ein deeel.. (kan ver d va fårr at me va nåkkså trøtte begge to, men ka vett eg) Ittepå sko Bente se i skolekatalogane mine fra ungdomsskolen (Jarle). Dette sunns u va ganske løye, fattekje koffår ;-) Det va ein kjempekjekke kvell, så eg hadde gleda meg te lenge =D Kje kem så helst så får ver ein heile dag me helten sinn (a) =D

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Enig i at det va ein kjempe kjekke kvell. hehe! Blei ganske skremt eg og kan du sei når eg hørte at toget hadde sport av, men d jekk jo godt:) heldigvis! Maden va knallgo:P og filmane va morsomme. Høydepunktet for meg må ha vært katalogane, tog meg jo fleire minutt før eg fant an(a). hehe.

Kosa deg videre i ferien=)
Så snakkes med
Kleeeem fra Bente

26/2/06 15:51  
Anonymous Anonym said...

bente's got a thing for Jarle? o_O
neida, eg vettche. vettche kem verken bente eller jarle eg, så eg skache blanda mg:P
hørtes ut som om dokkor hadde det gøy hvertfall =D
keep it up(Y)
HAHAHA det va dårligt.. :D
kos ln

26/2/06 18:15  
Blogger Ellen=) said...

Bente har nåkk det=) ska eg sei koffår? fårr di e SAMEN!<3 da'a.. 3mnd på torsdag, fårr tenk (a)

26/2/06 18:16  
Anonymous Anonym said...

oidå, då hadde eg visst litt rett=D
så gøy då ;)
gratulere på forskudd bente :)

26/2/06 18:21  
Blogger eline said...

De sko alle vært sensurert...;)

1/3/06 18:21  
Blogger Ellen=) said...

Enig =)

1/3/06 19:04  

Legg inn en kommentar

<< Home