mandag, mars 13, 2006

Marr Istid2 ! =)

Eg å Bente traff på selveste Istid gjengen!! =D Hekkan så gla me blei =) hi hi..

Bente PRØVE(!) ver liga kule så Sid.. But nåo :)

Allså, det ekje me så e små, men Sid så e høge (a)
Små barn, store gleder..

Bente og Mannnnnyyy!!! To kule karen ;-)

Sjekk det tryne der nere!! =D ha ha.. Kongekar! =)

VILT så me glede oss te filmen komme ud i Norge!! Kan ikkje få sagt det nåkk allså!! =D Glede meg någe å vannvittigt mye!! Utrooolig mye! Någe så fullstendigt 100%!! (tror dåkkår tog poenge nå ja)

8 Comments:

Blogger eline said...

:O har du klipt deg? Fine du va:)

glede meg te istid waaahooo! =D

pis aout

14/3/06 12:24  
Blogger linda said...

gledemeg=)

14/3/06 13:26  
Anonymous Anonym said...

e med på kino eg;) hinthint..

14/3/06 14:12  
Blogger Gunni said...

æg glede mg så enn onge te den kjæme te norge!!:D fillen så svært!!;) hjihi..jadda!!

14/3/06 14:55  
Blogger Ellen=) said...

eg e såå enige me dåkkår alle =D

14/3/06 15:17  
Anonymous Anonym said...

Va vel kje så langt fra Sid? syns d va ein slåande likhet eg, men neivel;P hehe, blir gang på kino når den komme=)

14/3/06 20:17  
Blogger Ellen=) said...

Hihi.. jo du e goe Bente =D klare kje la ver å le når eg ser på det bilde =)

14/3/06 21:45  
Anonymous Anonym said...

Så flfinke du e:) skam mange fiiine bilder du har. Stolte av deg vennen!!!! kkkkkgid klem <3

15/3/06 17:29  

Legg inn en kommentar

<< Home