torsdag, mars 16, 2006

Tomt på skolen..

Det e litt tomt på skolen fårr tiå!
  1. Idrettsklassane e på tur i skog å mark, snø å vind
  2. Någen klasser får fri ein heile dag!! (seff ikkje minn klasse)
  3. Någen e på Island (udveksling)

TOMT! Det e tomt på siå av pulten minn på skolen.. Eg e litt ensom der eg sitte, heilt aleina bag i krogen (eller.. ekje det..Eirik å Maria å di så sitte rondt meg funke fint di og allså). Eg savne naboen minn så e på Island. Mari du bedåre! Glede meg vannvittigt te dåkkår komme hjem! Mari, Line, Steinar og Svein f.eks. De e alle samen på Island. Klassen e faktisk ikkje det sama uden dåkkår 4 =) tro det eller ei! Dåkkår lage liv, å gjør meg glae. Dåkkår får meg te å trivast i klassen (hehe..). det e sant. Men nå e det kun EIN dag ijn uden dåkkår! Bler litt drid.. kem ska eg så plaga/ver me i gymmen?:O Ikje vett eg.. Neida, det e allså ein kjekke klasse di så e ijn. klare meg eg! men det e lov å savna folkå eg lixm e mest me, på ein måde. Men neste uga ijn, e det og ein bøling så reise vekk ! Tri fra klassen reise te Østerrike, mens ein aen gjeng reise te TENERIFE!!!! Kem fillen gidde reisa te syden nå? hekkan, kun teit.. bler solbrente, langt å reisa, går glipp av skolen, meg (HOST), bruge masse penger OSV! eeeeeeeller bare nei! DET E KUN FEIGT AT DI REISE!!! Eg og vil. men neida.. her sitte eg.. me håve neri ei norskbog me navn "Gift" på 128 sider. skriftstørrelse 8 sikkert!! kjenne eg bler gal.. den SKA ver ferdig te 27/3, men helst te folkå fra østerrige komme tebage. Ergo, MANDAG! My aaass om eg gidde.. Har 1000 andre ting og eg ska få jort. Å vett dåkkår ka bogå handle om? JO nettopp, skole! (oppgitt)

Å i tillegg te alt dette, så har Bente fri imårå!! blææ på hu! Hehe.. Men hu komme te bryne når eg slutte KLOKKÅ 3 (!) så me kan gå å feira at M44 e 1år =) weee.. så då bler det litt shopping og vettdåkk. Kje det at me har penger! men det e litt gøy å gå inn på gullsmeden å SE på det dyraste du finne, å LADA så du har råd (A), får så å gå ud ijn å sei: neeeh.. ingenting fint der inne uanz =D hah.. Så e det helg!!! lyse i tunnelen!! =) =)

Ein dag her i uga va eg heeeilt aleina på skolen! Va litt skummelt! eller, eg va nesten aleina der eg satt på gangen.. det va to-tri fra rengjøringspersonellet (:D elns), 1 mann (vetta fillen eg), å ei te.. men cato har sagt at cato si mor har sagt, at hvis du kje har någe fint å sei, ska du kje sie det =D så, eg seiekje marr om det. Der satt eg.. aleeeeina på gangen.. jane hadde gått hjem,får hu trodde me sko ha reiseliv aka fri, men me sko ha media (hu måtte reisa tebage ijn). Bente va hjemma å spiste pizza (grrr), "gamleklassen" hadde FRI! Folk va på island, og på tur i snøen. å gud vett korr di andre va... heldigvis fant eg jeanette te slutt.. hu låg å hallsåv inne i ett klasserom. Når timen bejunte, va me max 10 stykk i klassen.. ( e egentlig litt mange ). Så me jekk ner å lekte litt me filmen vår på redigeringsprogrammet, før me såg film: Ed Wood. Idag såg me faktisk slutten på ann! haha.. inni den filmen ( så johnny depp spele i ), lage di ein aen film heilt i slutten så me har sitt før: plan 9 from outher space (elns:D). Den filmen, så du kan se fisketråden så henge i "ufoane", har blitt kåra te verdens VERSTE film evver =D e sååå enige:D gu så me lo av ann.. får ann va vilt teide! å Ed Wood, regissøren, har og blitt kåra te verdens verste =D kje dårligt bare det =D ann fekk jaffal ein tittel.. hehe.. goe tie fårr di alle samen:D

Men nå e det nåkk syding.. Har vært på trening idag.. va litt gudd.. hadde passninger, lange og korte, og skudd på mål.. eller.. mål å mål =D me har fonne ud at måle har ein magnet, å ballen ein aen, så gjør sånn at di ikje vil mødast. di går VEKK fra kverandre, istedenfårr MOD. hvis dåkkåe tog ann. åsså hadde me sånn forsvar mod angriber ting.. gudd det.. hadde barekje stolpen vært i veien=) sååå va det kampspeling=) sjidgudd!! får me knuuuuste seff den andre hallparten! hehe.. LETT! heilt te slutt va det det sama gamla: kondistrening... 10 drag..ehm.. ja tenkte eg der eg sto. sleden fra før. men det va faktisk ganske gudd! banen (grusen) va myge, så eg følte eg svevde der eg sprang. hehe. når di 10 dragå va øve.. pusta me gått ud.. får det e sjidgudd ittepå me e ferdige me ei treningsøkt =) hehe.. men nå må eg stoppa.. sleden;)

HA EN FORTSATT GOD DAG!! å te dåkk så e på tur: KOM HJEM =)

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

hehe, viddlaste, men d va ganske kjekt å lesa for d ;) stå på

16/3/06 19:35  
Blogger linda said...

va kje løye d tog litt ti når du sgo skriva dette i går=P hehe...mn keffor sga kje du reisa nogen plass? hørrtes nesten litt feigt ud=P forresten så æ d kje lide m 10 stk i klassen...me æ så mange på d mesta me...og d æ ikkje ofte=)menneh...godt du får ud litt frustrasjon=P tippe du kjenne deg såå møje bære nå=D heah!!

17/3/06 15:50  
Blogger Ellen=) said...

ja eg jor faktisk det=) hehe.. Eg gaddkje reisa te østerrike på udveksling, fårr det va eg me på på ungdomsskolen. bodde hos ein tyske familie, å fekk ein tysker me hjem seinare. i 2 uger.. off.. aldri ijn =D sjøl om det va kjekt når me va me di norske! (kjekke tur allså, kje missfårstå.. men tyskara allså..) åsså kan eg kje reisa te tenerife, fårr eg harkje spansk. åsså gadd eg kje reisa te island. va så stress (A). MEN eg ska te EGYPT neste år me reiseliv!! lett så d komme te å ta av =D kun ein klasse, åsså e d någen så går i 3dje så går me oss, så di kan jo kje verme neste år =D KUN gudd!! hah.. eg å bente på kamel deranne =D KONGE!!

17/3/06 18:32  
Blogger linda said...

hehehehehe...dåså=P mn då må du kje syda=) egypt hørres jo skamgudd ud=) mn trur æg ville reist t island og=P hvis d hadde gått an...jaffal...fatte d m tyskaren=) hehhee...oooff!!

18/3/06 09:28  
Blogger Ellen=) said...

ja eg ville på ein måde, men det va så vilt dyrt. 8000 fårr ei uga. åsså måtte du betala maden i tillegg te det. pluss alt du sko på, å vilel handla.. hallo, eg ekje millionær akkurat (A)

18/3/06 17:32  
Blogger linda said...

oi...d va kje lide helle d=P då fatte me deg jo=D hehe

18/3/06 17:33  
Blogger Unknown said...

=) ska sei, ja nå blei eg æ ein smule smigra ellen! =D takk for fine ord om oss fira :)
me hadde det gildt på island, men ska bli litt godt å koma tbage t skulen ao.. bare litt..
me talast!

19/3/06 14:11  
Anonymous Anonym said...

Ska ver enige i at det va ei ganske slakke vega, og neste blir sikkert isje noge bedre;) eg klage isje! Og dessuten så glømte du å nevna at på onsdag når eg va hjemma å spiste pizza(nam nam), så kom eg jo rett te deg itte jobb om kvellen. Klarte kje holla meg vekke:P Det va kjekt d, sjøl om me va ganske trøtte begge to i slutten. Men nå må eg begynna på engelskprosjektet så ska leveras imårå:/ *slide*
Snakkes=)

19/3/06 15:56  

Legg inn en kommentar

<< Home