fredag, mars 17, 2006

Sitte på skolen..

Då satt eg her.. har hatt fri siden hall 10 ca. Drid kjedelig når alle andre har time, eller e hjemma. Så eg sitte her å hålle på me reiselivsprosjektet.. aleeeina.. e på gruppa me ein aen, men eg anekje korr ann henn. Hehe. Vanskeligt e det og. Fårr leraren kreve så sykt mye. Menmen. Litt gudd at me har ein hau me pc'a i "gangen" på skolen så me kan bruga hvis me vil. Så her ska eg sitta, te kvart øve 11. Det e då di andre e ferdige. Kvart på 12 e det gym. Læringsoppdrag eller ka fillen. Ka det går i spør du meg. ska stå der hallnagne å tegna på ryggen te ein aen person.. ehm.. =D får å finna ud litt ting å tang. Øveleve nåkk det og! "Det så kje drebe deg, gjør deg sterkere", elns =) ein halltime igjen nå.. hekkan.. någen gutter så sitte her å snakka te 1000 vettdu.. åsså øve de seg litt =D ha ha.. står mitt i gangen å øve på skudd (fotball), å lade så di kaste/hive ett eller aent =D Ka fillen det går i.. hehe... Nå kom Kari =) så nå må eg snakka litt me hu! hejdå =D

9 Comments:

Blogger linda said...

hehehe....der va dar møje liv=P

17/3/06 15:43  
Anonymous Anonym said...

hej! hehe, du skive så kjekke blogga, å du sak veda d at æg læse di allti, men d æ ikje allti æg he ti t å kommentere =) men nå jær æg d jaffal! gymmen i dag va jp kun løyen! tippe d hadde blitt flaut hadde guttane kommt inn før me hadde kledd oss! hehe... men men... sånn ellers, koss ligge d an mæ loddlinjå di :P fant du noge på M44 i dag? nå ska æg stikka å vaska.. du vett, nogen æ på shopping på M44, mens andre må jobba.. så sånn æ d =) gla i dæg ellenpropellen =) snakkes! :)

17/3/06 15:48  
Blogger Ellen=) said...

haeh.. du e goe Sirén.. der sto me vettu.. hallnagne jenter inni ett klatrerom =D haha.. Loddlinjå mi va heilt beine!!=)weee.. dinn då? Guttane sto jo udfårr der, å hadde såå vilt lust å komma inn! kjenne dte på meg.. ehm.. va gudd på M44, fekk kaga, åsså is me 4% fett elns.. deeet va ekkelt det.. smagen jekk aldri vekk.. gokk! menja. eg fant ein genser, å bente ein topp. me såg någen sjidd kule sko.. (litt dyre) størrelse 45 va små =D vilt løye.. så me vettkje om me tåre kjøba di vettu=) (45 va sikkert det sama så 37-38). Vask i vei du! du vett korr eg bor, å korr romme mitt e.. så (A)
Gla i deg og SirénPirén ;-) snakkes!

17/3/06 18:28  
Anonymous Anonym said...

Mi loddlinja va og fine, i følge cecilie jaffal =) hehe.. =) gudd d =) men æg he ennå et par blå fine strega på ryggen! gudd d eller? =) hehe.. seff ville guttane komma inn, ikje så løye d.. me ville jo egentligt inn t dei og, men synn d bare va trine så fekk d ønske oppfyllt! hahaha!! =) (d æ fredag, ta mæg for d æg æ =))... men uansett, bra dokke fant dokke litt klær å sånn =) u go! =) snakkes!

17/3/06 18:44  
Anonymous Anonym said...

forresten, æg fatta ikje heiiilt d du prøvde å skriva om dei skonå så æg bare lada så æg ikje såg d når æg kommenterte sist kommentar.. =) hehe...

17/3/06 18:46  
Blogger Ellen=) said...

hehe... det va ett par sko så d sto: "størrelse 45", men! di va jo små! ergo di va liksom 37-38 elns =) hehe.. bare smil å sei okei du, Sirén. å di der blåe stregane dine! hah! lett så di viste driiiid gått :D
tippe di loddlinja e sjeive, å at cecilie sa feil:D får eg vett eg har rett *pft* får det sa; mette, renate, maria OG hu dr leraren =) (A) Trine likte vel det u såg der nere.. får u sa jo hu sko ner LITT, men hu kom jo aldri tebage:D vilt takkå..

17/3/06 18:54  
Blogger linda said...

str 45 æ d sama så 4,5 som ijenn æ ca d sama så 37-38=P bra ellen!!

18/3/06 09:13  
Blogger Ellen=) said...

SKILLS =D

18/3/06 17:30  
Blogger linda said...

du ja=)

18/3/06 17:32  

Legg inn en kommentar

<< Home