onsdag, januar 17, 2007

Hei Hei =)

Hjelp søkes..
Eg har et spørsmål. Et viktigt spørsmål.
Til deg og dine.
Vil du hjelpa et fotballag så trenge DIN hjelp?
Ganddal IL selle dopapir/dasspapir/papir du bruke ein gang.
Du kan kjøba det gråva/normala papiret te 180kr
Eller det myga/goaah papiret te 310kr.
Vil du hjelpa meg?
Kem trenge kje dopapir?
Alle trenge dopapir.
Du trenge kje kjøba det te deg sjøl,
du kan gi det vekk og!
Kem bler vel kje glae får ein pakke dopapir!!
Koffår SKO eg kjøba fra deg/Ganddal IL?
- Du støtte Kvinnefotball =)
- Du støtte Ganddal IL
- Du får god samvittighet
- Vennetjeneste
- Du får kvalitetsprodukt(er)
- Du kan betala kontant, eller setta pengane inn på ein konto eg jer deg
- Du sleppe handla dopapir i butikken på ei goe stonn
- Du får någe å tørka deg i ræævå me!
- For eg e meg, å du e deg.
- Og mange mange andre grunner =)
Generell fakta:
* du får ca 40 ruller
* det e 50 meter
* det e grovt/mykt
* du kan få det levert på DØRÅ! Hvis du spør fint seff..

17 Comments:

Anonymous Anonym said...

Dopa pir? Ke sga eg med dopa pir når eg ikkje he akvarium en gong?

17/1/07 14:41  
Blogger Ellen=) said...

dust =) DOPAPIR!! som i ett ord.

17/1/07 14:49  
Anonymous Anonym said...

Hmmmz... D dride eg i, hehe:p

17/1/07 14:51  
Blogger Ellen=) said...

Då må du kjøba dopapir =D

17/1/07 15:08  
Anonymous Anonym said...

eg lure på kati di dr hildes gullkorn komme eg =) venta ei ganske goe stonn på d =P sigga kvatte (halt år ja;) ) see yah

19/1/07 22:28  
Blogger linda said...

hahahaha!! dette e ca d besta innlegge du he hatt ellen!!=D eg leer...håbe du får sellt noge;D

good luck!!

20/1/07 10:44  
Blogger Ellen=) said...

Hilde aka hidle:
heh, lol. Ja har glemt di litt ud kan du sei. mn di komme.. har bare glemt å skriva ner alle, så harkje så mange ;)

Linda:
fy fillen.. det e d frekkaste!=O heh. ja eg ska spør mordi om hu vil ha! *pft* eid.

20/1/07 16:40  
Blogger linda said...

heah!!! va jo kje frakkt meint...d e jo et kompliment at du he evne t å skriva bra=D=D ska jo ein del t før eg ler av noge vettu...(HAHAHAHA!!)...neidå...eg håbe heilt seriøst, fra hjerterodå at du får sellt alt;D

bare spørr mormi du...se om du tørr!! MOOOHA!!=D

20/1/07 19:21  
Blogger Ellen=) said...

Lett..

21/1/07 13:13  
Blogger linda said...

ja eg vente.....;) DARLING=D

23/1/07 17:37  
Blogger Ellen=) said...

OIKJ!glemte det heilt ud. haeh. men eg får jo aldri ver me deg, så då bler d litt vanskeligt.. å eg har kun te den 29'ene.. å eg harkje solgt NÅGEN!!=(

23/1/07 18:32  
Anonymous Anonym said...

Bare en løsning på det Ellen Synnøve; du må drite enda mer!

23/1/07 23:32  
Anonymous Anonym said...

Drit i det da, Ellen!

1/2/07 23:43  
Anonymous Anonym said...

mjukt godt dopapir.. e bære enn sandpapir(grovt dopapir) :P

4/2/07 17:18  
Blogger Ellen=) said...

Ja vil dåkk kjøba eller!?! dårlig tid nå..

4/2/07 21:55  
Blogger Linda said...

Haha, me og solgte dopapir. Sjekk min måte å selga på: (Eg fekk helle ingen kjøpere gjennom denne måten. Funke best å gå å ringa på dørene å spør direkte..)

I februar/mars skal 27 ungdommer og 10 ledere fra Gand menighet reise til Chicago. Der skal vi på en ungdomskonferanse, for å få impulser til å gjør ungdomsarbeidet vårt bedre. I den anledning selger vi doruller og kjøkkenpapir, for å få økonomien til å gå opp. Og det jeg lurer på da, er om du vil hjelpe oss med å kjøpe do eller kjøkkenruller av oss?

Det vi har å tilby er:

Saga dopapir. Det er det billigste og det vi tjener mest på å selge. Koster 200kr, men er hardt, brunt og ikke noe godt å tørke seg i rompa med. Og det er resirkulert, og det er visst ikke så godt for rørene. Du får 64ruller.
Kathrin dopair. Koster 310kr og etter som jeg har hørt er det verdt hver en krone. Det er hvitt og mykt. Det er 42ruller, men mye mer på hver rull enn på det forrige.
Kathrin kjøkkenpapir. Det er samme merke som det gode dopapiret, og er derfor også til å anbefale. Du får 32 ruller som er 21(?) meter på hver rull. Koster også 310kr.
Hvis du ønsker å kjøpe papir av oss, gjør du som følger:

Skriver en mail til meg innen 6 november, til (mailadresse). Der skriver du navn, adresse og din bestilling.

Den 7 november sender jeg inn bestillingen, og så får vi papiret ca en uke etter det. Så da kan du vente do eller kjøkken papiret levert på døren midt i november. Og da tar vi også imot betalingen.

Ja da venter jeg bare på at mailboksen fylles opp med bestillinger ;)

13/2/07 16:28  
Blogger Ellen=) said...

Hehe.. Gudd det. Eg solgte 5 då=)

14/2/07 22:50  

Legg inn en kommentar

<< Home