lørdag, september 23, 2006

"En Sommerdag (i London)"


Vi sitter her i London og ser utover byen,
en sommerdag i ferien vår,
I morgen skal vi shoppe, farge håret og spise
ja denne dagen må jo blir fin.

Vi sier shop 'till you drop,
you better not stop.
vi hakke mye penger,
men vi handler til det stenger.
det regner litt smått
men vi har det gått
når magene er mette,
må vi gå på toalette
Vi trenger ikke PC eller TV
for her er dét så mye å se

Vi bruker
blow out og hatt,
langt utpå natt,
vi renser trynet, og får mareritt av synet
tok bilder av slott,
fordi det var flott
vaktene var krye, for de tjener ganske mye
Den ene av turistene var sinna
han manglet noen tenner her og der.


(ein nokså korte versjon av: "En solskinnsdag". Eg å Linda hadde lide å gjør ein kveld/natt når me va i London, så me tenkte me konne skriva ein sang om ka me hadde gjort, å ka me sko gjør dagen ittepå=) fekk kje inn alt då, får d va kje så lett å ta me "london eye", "Big ben", osv;) men uanz, tippe dåkk ler/kommentere der d står "blow out" (du gjor d ja..), det e jaffal sånne blåseting så det e bilde av nederst her:P hihi..)

Av Linda og Ellen..

9 Comments:

Blogger linda said...

heah!!!!! ellen!! gidde jo ha d bilde då...*ler*..men d va herligt å få et gjensyn m sagen vårs=) hadde savna an=)

hug<3

23/9/06 19:14  
Anonymous Anonym said...

hah,fantastisk bra sang (kanskje fordi klokka er mang, å eg e øvetrøtt) men ellers finns ordet "blowout" kanskje ikkje heilt i din sammenheng. mn det brukest flittigt av det norske folk

24/9/06 03:05  
Blogger Ellen=) said...

hihihi: di der greiene hetta faktisk blow out. sto d på pakken. så det så. kem e du btw?

Linda: må ha litt!:D

24/9/06 17:03  
Blogger eline said...

Drid kult:)

24/9/06 18:51  
Anonymous Anonym said...

Linda, den t-skjortå va dritkule. Syns du har kule kles-stil altså!

Å konge sang, dokk e dyktige! Eg e heilt imponerte eg. Ska se om me får te å laga en sang mens me e der:)

Ikkje at eg har prøvd å legga skjul på det, men du får sjøl jetta kem eg e;)

25/9/06 09:53  
Blogger Ellen=) said...

får det fuste! så har eg OG den t-sjortå *pft* =) heh..

å eg tippe du e svanhild(?) så ska te London i høstferien=)

25/9/06 14:33  
Blogger christian said...

Haha, den fysste anonyme var ein øvetrøtt versjon av meg på lørdag:D

25/9/06 22:52  
Blogger Ellen=) said...

hehe =) ja eg sunns du jekk tiligt på lørdag ;)

25/9/06 22:55  
Blogger Ellen=) said...

heh, det e tanken så telle på gaver sunns eg =) så den gaven du fekk av meg, va enooorm?=D heheh.. du fekk jaffal bruk får ann (A)

26/9/06 15:20  

Legg inn en kommentar

<< Home