fredag, juni 09, 2006

VM - Sommar - Ferie..


Nå er det endelig tid for fotballVM!!! Kan ikke akkurat klage, verken jenter eller gutter. Det er nok flest gutter som bryr seg om VM, men selvfølgelig mange jenter også. Hvis du er jente og ikke er så veldig glad i fotball, har du jo noe å SE PÅ! Hallo, tenk deg om.. VM har FINE spillere som David Beckham, Christiano Ronaldo, Owen, å FredrikLjungberg (når ann tar av trøyå litt).
Selvfølgelig har VM tekniske spillere, som f.eks Ronaldinho, åsså Christiano Ronaldo^^igjen. Men han har "vannvittigt" med skills skal jeg si dere. Det er helt fantastisk å se på. For ja, jeg ser "der nede" også ;-) hah. Gidder ikke å nevne så mange, for det er mange! Nyt VM tiden! Nyt å se ENGLAND vinner VM 2006. Følg med i morgen. Da braker det løs!

Her er vinnerne. Vent å se =)

Hva er bedre enn dette? JO!

DETTE!!=)

Nå er det snart sommerferie for meg også!:) Kun eksamen igjen.. Jeg venter i "spenning" på å finne ut hva jeg kommer opp i. "Gleder" meg:) Håper i hvertfall at der går seg til, og at jeg får en 6er, som jeg alltid pleier å få. Bare ved å møte opp tilig klokken 8, med et "smil" i ansiktet. Hva mer kan de be om da? Kunnskap? Phø. Det er oppskrytt. Jeg har en bedre idé. En idé dere nerder har gått glipp av. Nemlig Google.com. Tenk det. Der finner du alt du leter etter. *pft*

JEG ER KLAR FOR FERIE!!!!! - Dudå?

15 Comments:

Blogger linda said...

morsomme blogg=) trur ikkje england vinne VM men æg bøye meg i støve hvis d sko skje=P hehe! suns forresten d æ litt kjekt å se på desse kampane si d æ landskampa=) åsså he æg jo noge å se på og som du sa...=D

sånn ellers så æ fillen æg og klar for sommar nå!! håbe du sleppe eksamen, men du får vel 6'ar uansett som du sa=D hahahaha!!=D

men me ser seinare i dag=P

10/6/06 09:27  
Blogger eline said...

Du ser "der nere" og, kor då "der nere" Ellen;)?
uuuuuh ;)

10/6/06 18:31  
Blogger christian said...

Haha, sgo akkurat te å spør om det sama. Ronaldinio e bare oppskrytt, trur ikkje Brasil bler så villt dårlige viss han bler skada elns.

Smisk,smisk,smisk. Ellen fyre bare opp et smil, å litt kjemisk forgifta hår.Så trylle u fram ein 6'ar

11/6/06 11:17  
Blogger Ellen=) said...

Linda: hehe, eg må ha eksamen uanz, siden eg kje hadde skriftlig.. sånnt sjer..

Eline: "Der nere" vil sei fotarbeide deiras :) ka du trodde?hmm..

Don: Ronaldinho e jo verdens beste då, men ellers;) brasil e nok ein ganske goe modstander får england vil eg sei. så d bler di to i finalen, åsså vinne England =) lett. Hmm.. d va kun "litt" kødd d me den 6eren (a) å d litt kjemisk forgifta håre mitt (hah) forgifte ann nok te å je meg ein gudd karakter :) kan me håba...

11/6/06 13:59  
Anonymous Anonym said...

Christiano Ronaldo e mindre pen. Meget mindre pen.
Kanskjetilogmedstygg.

Synes jeg:)

11/6/06 16:22  
Blogger Gunni said...

helluuuu:P

æg ao vil ha sommerfæri!!! eksamen i mårå fusst:S å kanksje engelsk elle samfunn munntligt vist me kjæme oppp:P hb me sleppe:D:P hehe.. kosa dæg!

12/6/06 08:49  
Anonymous Anonym said...

ok. kanskje han er lit tpen allikevel:)

men

noe drastisk har skjedd med hans tenner? noe positivit altså.

12/6/06 10:05  
Blogger Ellen=) said...

eeeh.. svanhild, ka du snakke om? du vett at C. Ronaldo, å Ronaldinho e to forsjellige personer? hehe.. d e fustnevnte så e fine=D han andre e tekniske =) got it? jaodå..

Gunni: sunns sunn på deg. tippe eg kom opp i eksamen idag ja..(fredag) komme nok sydeblogg soon:D

12/6/06 10:34  
Blogger christian said...

haha,sjefs ellen,ånei. ke gjor me idag? krøyb ud på taket å solte oss i ein 1 time før me gjekk igjen.

ke du kom opp i?

12/6/06 14:05  
Blogger Ellen=) said...

her e d btw ett klipp dåkk kan se =)

http://video.google.com/videoplay?docid=-520557268637870854

12/6/06 14:05  
Blogger Ellen=) said...

tage? på skolen? eg kom opp i eldre historie ... HUFF

12/6/06 14:14  
Blogger linda said...

....vente på nye blogg.....lallalalala

17/6/06 08:48  
Blogger Ellen=) said...

vent i SPENNING :D

17/6/06 12:38  
Blogger fairy said...

hehe, ney du e mg en løøgnas ellen:P hehe, neydå, flinke du e å blogga;)

11/9/06 18:48  
Blogger fairy said...

Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

11/9/06 18:49  

Legg inn en kommentar

<< Home