torsdag, mai 18, 2006

16. og 17. Mai

Jada.. 16. mai då va eg hos Susi litt. Hadde det fillen så løye ;-) hah. Så stakk me te Sandvedparken, korr det va gøøørr.. så eg stakk te Ludde å di. Ittepå tog me turen te Chrissi. Va galkjekt =D

17.mai, då va det opp å stå fårr å se barnatåge på Ganddal:) viilt trøtte dott com! Såg det me Susi som seff fårsåv seg:P ha ha;-) Så jekk me te barnaskolen me espen å irene å møtte di andre folkå. E kje så kjekt lenger så det va før.. kjenne jo kje folkå så går i barnatåge. Så tog me turen hjem. Såååå reiste eg te Sandnes å va me Svanhild litt. Galsøde i bunaden sinn vettu =) Så reiste eg hjem litt, å så tebage te Sandnes ijn.. hehe.. kje spør koffår. Møtte Bente, Eli, Jarle, Stian, Tomas og Ludde. Sko egentlig se folkatåge, men pinglitte så guttane va, ville di kje stå ude i reggene:P så me blei sittanne på kebaben å gåannes litt i gadå. På kvellen reiste eg te Svanhild så hadde folk. Me grilde å "spelte" volleyball ude i hagen =) va kjempekjekt! Sko sitt svanhild deranne. eheh.. tog heilt av me "sparkå" sine:D

OPPSUMMERING: har vært kooos, men drid at det regna =( ødelegge litt egentlig..

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

hurra for 17.mai!

18/5/06 17:30  
Blogger christian said...

Håh, kjekt at du ennå e ein aktiv bloggar. Tog e aldri kjekt når du ikkje kjenne någen som går dar.

18/5/06 17:37  
Blogger Ellen=) said...

hehe, ja du va det =) men va så vilt løye å se på deg når me bare sjøyd te deg =) tihi ^^

19/5/06 14:05  
Blogger Ellen=) said...

JAA, koffår ikje? :D

..that's the question.. løyen va du jaffal!! =)

19/5/06 23:21  

Legg inn en kommentar

<< Home