søndag, april 30, 2006

Hyttetur me Valheim =)

Turen jekk te Byre, får andre gang =) sist eg va der va påsken i fjor. Så eg visste lixm ka eg jekk te. Eller ka eg ska sei. Tar vel ein time me båd fra Stavanger - Byre. Båden går innom andre øyer og då, hvis dåkkår lurte. Hmm, ka ska eg sei då.. ehm.

Fredag: Me komme fram ca. hall 9. Så hive me fra oss tingå, å "slæk'ann";) Litt seinare e det tid fårr tomatsuppa å bagetter=) *mmm* så, ka jor me då. ehm.. snakte å lo..(a) Tror me spelte Geni ja! Det vil eg tro.. hehe.. Geni fra 96/97 =D Lett så eg vant=) hihi.. Så blei me litt trøtte, åsså la me oss. Herligt.
Lørdag: Idag va det knallfint vér!=) Så då va det på me bikinien. Låg ude deranne i ca 2 timer. Så nå e me kanoonbrune! ..eller.. Men gudd va det:) Så kom onkelen å tantå på besøg (tror eg d va). På kvellen spiste me då Taco. Låve dåkk, det e fillen så løye å sitta rondt bordet med Hilde, morå å faren =D mye løye så komme ud av di. hehe.. Me jor kje så mye spess nå heller.. spelte litt:D trenge kje le, får d e d me SKA jørr på hyttetur. på ei hytta uden Strøm (tv/pc osv). på ei hytta uden innlagt vann osv:P åsså jor me litt av kvert;) jess sir..
Søndag: Idag våkna me fillen tiligt:O hehe.. I forhåll te vanligt lixm(a) Så spiste me ein alltid så goe frogost^^ Det vake så fint ver idag då. eller, va fint, men det blåste någe sykt.. heh. Me spelte idag og:D ha ha.. ekje såå mye å jørr der oppe lixm:P SpørHilde;) Seff vant eg. Letteid =) så jor me litt sånn, å litt sånn.. å reiste hjem. årkekje kje sei marr:D eller jo! Radion <3 ka sko me jort uden den;) ehehe. den va seriøst på HEILA TIÅ=) så nå kan me alle sangane på radioen;) "Velkommen te Radio Haugaland!" ha ha ;-)

Dette va ein blogg i det korta=) men, d e nå jaffal ein blogg! =)


Marr bilder på Spacen minn..

9 Comments:

Blogger christian said...

Hehe, tenk at det går an å ha det kjekt uten strøm då :D E vell hakket koseligare å såve ude i telt ei regnfyllt nått?

30/4/06 23:54  
Blogger Ellen=) said...

hehe.. done that =) på fotballturer:P å BTW: det hette VEL. nub..

30/4/06 23:58  
Blogger christian said...

Hmm, den ukjente men undervurderte norsk superhelten ellen slår te igjen. Hmm, sga ikkje ver så lett allt det her. Lide som slår det, litt sånn høststorm, me ovn i teltet, mens du hørre regnet tromma mot teltet :D

1/5/06 00:07  
Blogger Ellen=) said...

hehe.. reggen mod vinduet te soveromme.. ååhh, DET e gudd det;) åsså hette d ALT (a)

1/5/06 00:26  
Blogger christian said...

hekkan hellar.eg stussa lenge øve "alt", ein L eller to.

1/5/06 00:35  
Blogger linda said...

nåååhr! d hørrtes jo jillt ud=D æg og vil! =P hehe...og ja ellen...æg trur deg;)

1/5/06 16:30  
Blogger Ellen=) said...

hehe, det e gått =)

1/5/06 16:37  
Anonymous Anonym said...

JAAAA!!! sidn DU vant *pft* eg vant allti *pft* ;)
å så e d ikke kjekkt å spisa me oss *rekk* ;)

3/5/06 21:36  
Blogger Ellen=) said...

In your wildes (?) dreams, Hilde.. DREAMS=) eg vant.. sjerp deg:)

3/5/06 22:30  

Legg inn en kommentar

<< Home