fredag, april 21, 2006

Fredag

Nå e d endelig helg igjen =) har gleda meg så vilt. Får di så lurte, så har eg då vært me Siren idag =) me såg idol vettu, så ryge ØRJAN ud!!! Viilt takkå!!! Hekkan!! =( han fortjente å gå videre! sunns kje dåkk? *huffamei* Itte idol såg me litt film.. halldaue begge to =D hah.. har vært ei laange/slidsomme/kjedelige uga på skolen vil eg sei.. Å eg glede meg vannvittigt te vannblemmene forsvinne:P hehe.. Så ja, nå e eg passe trøtte, sjøl om kje klokkå e så mye;-)
Me må se framøve vettu, derfår glede eg meg te imårå. Ein nye dag=) åsså kjenne eg at d ler kjekt imårå og=) wiihuu.. Heilt te slutt, kjekt å ver me deg Siren^^ kjempe glae i deg vennen<3

17 Comments:

Blogger christian said...

welcome to the club, eg sørge ennå øve at sandra gjekk ud :(

21/4/06 23:28  
Blogger Ellen=) said...

ha ha:D eg juble ennå øve det eg =D

21/4/06 23:33  
Blogger christian said...

Hmm,var faktisk snakk om å bæra svart sørgebånd, fredagen itte hu gjekk ud. å ha 1 min stillhet for na på ug.men trur me blei tråkka på av adle jentene så me droppa det..

21/4/06 23:51  
Blogger Ellen=) said...

ja, d konne eg lett jort.. gått me svart sørgebånd. får eg sørge øve det og, at hu dreid seg loddrett ud på tv/aviser/blader. sunns nesten litt sunn på u. nesten vert dt å gå me svart sørgebånd.

..men eg sa nesten..

22/4/06 00:06  
Blogger christian said...

håh,nesten som i "don e nesten blond"nesten?

22/4/06 00:06  
Blogger Ellen=) said...

n-n-nåo :) don E blond..

22/4/06 00:10  
Anonymous Anonym said...

Fylle'kje med på Idol, så for meg e d akkurat d sama kem som vinne og tape... (Sånn, då blei d en kommentar her òg, itte ønske frå Ellen)

22/4/06 00:12  
Blogger christian said...

sånn ca ellen blond eller vanlig blond?

22/4/06 00:13  
Blogger Ellen=) said...

Eirik HH: itte ønske fra meg my ass:P va du så sa eg måtte underhålla deg.. hehe.. så ga eg deg et tips, så du visstnok likte=D

christian: vanlig blond :) får eg e kunn blonn på udsia ^^ å d ekje aaakkurat du! =D


(kødde bare allså don, så kje ta deg nær av det)

22/4/06 00:17  
Blogger christian said...

hehe,akkurat.

du seie jo sjøl at du ikkje e blond, så dår bler vell du ett meget godt kinderegg. mens eg bler tja,ein troika?

22/4/06 00:28  
Blogger Ellen=) said...

hehe.. ver ein troika du :D

22/4/06 10:54  
Blogger linda said...

ey don...va d kje æg så va ein troika?? =p

22/4/06 17:14  
Blogger eline said...

det va litr veldi teti AT HAN JEKK UT!

23/4/06 01:39  
Blogger christian said...

Fillen ta, linda var troika. Ke bler eg då?

23/4/06 15:23  
Anonymous Anonym said...

gullbrød?

23/4/06 15:25  
Blogger Ellen=) said...

ha ha:D kem sa det?

23/4/06 15:51  
Blogger christian said...

pft,gullbrød, må jo bare komma ifrå et kinderegg?

23/4/06 21:09  

Legg inn en kommentar

<< Home