mandag, april 24, 2006

Turen me Susleif =)

Mandag..
Idag va det ein heilt fantastiske dag må eg sei^_^ så derfår, itte litt nerding, bestemte eg å susi oss får at me sko ud på tur!=D Dåkkår trenge så ikje å le, får det va fillen så kjekt!=) eg anbefale det på det sterkaste.. hehe;-) Nå ska eg fortella litt, med bilder, ka me jor å sånn(a)

Susi e i sitt rette ess ^_^ Sjekk denne fine naturen... :P hehe..


Me fant ett do... så måtte testas :D håhå..


Blomster Susanne =) Vilt sødah =D hah ;-)


Susi prøve å holla mannetreet vekke fra dametreet ;)


"Ellen.. se.. eg e ei pungrotta!!(istid2)" - hekkan, lenge siden eg har ledd sååå gått:D å folkå så jekk forbi då =D letteid;) *ler*

Fogler:P åsså traff me Svanhild! å venninnå.. di va å bada litt=D ha ha.. (fårr dåkkår så tog ann..) Menja, me mada både fugler å endår =D trodde di støgge mågene sko bombandera oss vettu!:D så me sprang te ein mann på ein benk *pft* :D


Susleif å Elleif =)



Hadetgodt, Susi=)

Oppsummering:
Me jekk tur i sandvedparken te Sandnes HP. (får dåkkår så vett korr det e:P hehe). så håpte me på tåge så kom kjøranes:D ein SPONTAN opplevelse!!! ..ehm.. så jekk me av på Sandnes, å tog 14a/b te Ganddal/Stokkelandsvannet. hehe.. der mada me svanhild å vennane, åsså någen måker. Va ein knallkjekke tur! det må eg bare sei! Du e råe Susanne!=)

(PS: enkelte bilder blei sensurert/tatt bort pga et stort mangfold av bilder..)

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

hehe, sjefs! seriøst allså! :)

24/4/06 22:08  
Anonymous Anonym said...

=P

24/4/06 22:10  
Blogger Gunni said...

hørtest kjekt ud;) du æ råe ellen:)

25/4/06 16:42  
Blogger linda said...

ja såg ud så ein koselige tur=D æg og vil henga i tre'e!!! hehe

25/4/06 17:31  
Blogger Ellen=) said...

hehe.. ja eg kan visa deg Linda. komkom=)

25/4/06 17:59  
Blogger linda said...

okej=P

26/4/06 06:13  
Blogger Ellen=) said...

sorry Håkon =( men det e det me kalle na. Ha ein koselige dag du og =)

26/4/06 11:44  

Legg inn en kommentar

<< Home