onsdag, april 26, 2006

News..

aell.. imårå, dåå må det ver fint vér!! Pliiis. får då e det tid fårr
VOLLEYBALL!!!!
någen så vil verme?? Me e ca 7 te nå =) så hvis akkurat DU vil verme, legg igjen ein "besje" itte du har lest;) hehe.. det e kje farlig, alle e så snille atte. Me ska spela i Sandnesområdet, ho ho. Eller, vettkje heilt akkurat korr. men me har jo någen valgmuligheter då: Stokki, sandvedparken, eller på austrått (e meibi to dr?). Me gidde ikje spela på malmai (måbbe). SÅ!! SKO DU VERME ELLER!? JA SÅ SE Å JE MEG BESJE DÅ=D Det bler kanooooonkjekt!!! låve dåkk:D Håbe bare det bler fint vér. Det måå det ble. Drid i om dåkkår har prøve på fredagen, det har nemmeligt eg og. Høring i tysk.. OMG! 11 sier, snakka me leraren.. på tysk.. leeenge.. om ein tekst.. på tysk.. lenge.. på tysk.. huffamei=) men alle har gått av å komma seg ud någen timer:D hvis akkurat DU e me, så ska eg låva deg at DU får ein fine ting av... Svanhild =)

SNAKKES DÅ!!!=)

Å btw:
Ganddal - Frøyland: 5-1 får dåkk så lurte:D partey!!!

9 Comments:

Blogger linda said...

hørres jillt ud=) mn æg kan kje=p så då jekk dåkk glipp av den moroa=) (a) heah!! må kosa dåkk=D og lykke t m tysken...hørrtes heilt grusomt ud!! =S

26/4/06 18:28  
Blogger Ellen=) said...

ja fillen =( ingn Linda, ingen kos =) takktakk, fårr det.

26/4/06 18:30  
Blogger linda said...

sorry..mn sga t sandnes på d der passiongreiene=p

26/4/06 18:31  
Blogger christian said...

Hehe,neitakk, volleyball e sikkart kjekt det, sjøl om dokk e 7 stk te nå;) klarte eg å finna någe skjult?ja seff :D

26/4/06 18:41  
Blogger Ellen=) said...

hehe... eg hadde ikje skjult det me vilje fårr fillen:D haeah.. sjefs:P

26/4/06 18:42  
Blogger christian said...

For eg lige daffe sporta, ligge på bøljan blå på ett brett å bare slacka an. kan hellar ver cheerleader imårå?

26/4/06 18:45  
Blogger Ellen=) said...

JA!!!! =D komkom ;) me duskane dine og då..

26/4/06 18:46  
Anonymous Anonym said...

eg e kansje me :P må bare veda ka klokka.. viss ikkje så ska eg på passion på sandnes, ser skam jilt ud.. tenkte kansje d.. så me får se vennen.. du kan jo verme på sandnes.. kjempe gla i deg vennen.. <3<3<3

26/4/06 19:00  
Blogger Ellen=) said...

eg ska spela volleyball uanz eg. hvis folke e me =)

26/4/06 20:13  

Legg inn en kommentar

<< Home