mandag, mai 08, 2006

Lørdag-Søndag

Lørdag: Va på kvadrat me Hilde å Andreas (må sei d va gått å ha ein kleshenger:P hehe..) giddejo ver på kvadrat i det fina vére:P men sånn e det. når eg kom hjem va det litt soling, laging av middag, å film =) "slæki" dag:)
Søndag: sto opp tiligt (a) så blei eg henta av Bente å di. får me sko servera hos naboen hennas. I ein konfirmasjon. Der va me då fra 1-hall 5.. lagte kaffi, fiksa maden, vaskte opp litt, henta brus å litt sånn.. Får dette fekk me fillen 400kr KVER! sto bare der å såg på kverandre så sjokka me va=) hihi.. så jekk me te bente litt.. Ittepå tog me tåge te Sandnes Hp. Nå va det tid får volleyball, igjen=P då spelte me med: jarle, mads, stian, tomas, dani å ludde. alltid liga kjekt ^^. så va d hjemmat, å tid får liiiitt lekser å sånn.. blæ..

så huske eg kje heilt:P ka har DU jort?:)

2 Comments:

Blogger christian said...

Oi, bler eg den fysste te å bryta muren av taushet på bloggen her nå, eller e det bare eg så kommentere an?Hmm


Igår øvde me på matte tingen, å idagg øvde me på matte å norsk.samtidig som eg slo ny rekord i å spisa ein halv pakke pinup på 1 time :D

8/5/06 20:58  
Blogger Ellen=) said...

hehe.. den e fine don =)

8/5/06 21:25  

Legg inn en kommentar

<< Home