fredag, mai 05, 2006

sol sol å mere sol =)

Igår - torsdag, spelte me då volleyball, får d va så fantastisk fint vér =) Me spelte nere i sandvedparken me Megaen får di så vett korr det e. Åsså grilde me litt.. hehe.. Nå ska me se kem så faktisk va me, klare aldri huska alle navnå, så je meg litt tid nå:
meg, Bente, Eli-Marie, Marita, Anja, Ludde, Stian, Jarle, Tobbi, Dani, Jøran, Kåre, Lasse + tri, Pål, Erlend, Simon, Johan.. va d marr? hehe.. huske kje heilt =) men va ca di jaffal. Dette va knalløye! hah.. Mye latter, ufrivillig bading, tabber, seier, tap osv;-) Spelte fillen i 4 tima deranne! SÅ det blei kje så mye tyskøving på meg(a) - MEN, så "slapp" eg ha høringå idag då:P tihi. så sånn e det. Åsså må eg bare sei: Jarle datt i elvå^^



Idag - Fredag, va d fust skole.. off. Så hadde me cooperen i gymmen.. På toppen av kagå måtte me gå te klokkå tri.. Hall 5 va d fotballtrening. Vaaarmt. SÅ va det tid fårr volleyball!!=D idag va me kje fult så mange:P Meg, Bente, Anja, Ludde, Stian, Jarle, Christian, Tobbi, Mads å litt Dani. Va grilling idag og vettu:P hehe.. Vilt me habbisa di hadde deranne vettu;) menja.. Finfint vér å alt bare gudd!! men den dr sannen.. huffamei!(a)


Ha ei fine helg folkens!=)