søndag, mai 14, 2006

Ka har sjedd

Hmm.. siden eg kje har blogga på "ei stonn", så blogge eg ijn.
Ka har egentlig sjedd? Har hatt 3-4 prøver, spelt fotball, vært ude å "honge" (måbbe sirén), å litt sånn..

På fredag va eg på trening, så hadde eg jentekvell. Kje akkrat frivillig, kari så tvingte meg :D hehe.. di så va der va: meg, kari, mette, lina, sirén, cecilie, ragnhild, gøril, line. va jo någen så ikje konne komma av diverse grunner =( ka jor me? jo, di hadde me vilt me snob vettu, hekkan. hehe. Me spiste taco - made by the one and only me - såg idol - heia ALEKSANDER!!! - å hadde "jenteprat". alltid liga kjekt. hehe. Seinare på kvellen, når eg sko legga men, dååå blei eg glae :D onna dynå fant eg ein sjokolade, så d sto "Du er VÅR Solstråle", på =D åsså va det ett kort, korr det sto någe sånn så: "Hei! gralla me dagen! hehe.. kødda. takk får at me fekk komma ikvell (osv). Klem fra gjengen dinn!=)" DÅ BLEI EG RØRTE :D åååhh=) alt di tenke på. Eg e glae i dåkk alle samen! får at dåkk e der, å får den dåkk e:-)

På lørdag va eg me Bente. Fust reiste me te Stavanger - Kvadrat - Sandnes - hjem. Va knallkjekt=) såg å opplevde mye løye på de turen ja.. hehe. Spesielt løye, ekkelt va ein sånnein mann. Giddekje sei ka det va her, så dåkk får heller spør hvis dåkk absolutt MÅ veda det:) På MIQUE va d fillen 50% salg =D å det udnytta me! hehe.. vilt gudd. handla litt får å sei d sånn:P Seinare på kvellen reiste eg å Siren på UF. itte me hadde vært der ei stonn, henta Tobbi oss (takktakk=D), å kjørte oss te Bente. Hu va alone home vettu. Her hadde me d skammløye å kjekt! Ein av di løgne,rare tingå så sjedde va: eg satt å snakte om ein sang: "You'r Beautiful", så komme ann PLUTSELIG på MTV =D haeah.. må sei d va ein del sjefs fårr oss så va der jaffal. Skills seie bare eg.

Idag e det marr slæking. såve leeenge å øvd på norskprøven me ska ha imårå.. fillen kjedelig.. sånn realismen å sånn.. huffamei. Får eg ein 4'er får eg 5er i norsk:D så då e d gudd. men hvis ikje, e d kje så gudd lenger.

Åsså ein te goe nyhet. Me - tyskklassen minn - va me i ein konkurranse. kor me lagte ein film om fotball VM på TYSK seff. seff måtte eg verme på filmen. stå der framme å sei ting (ikje vett eg ka eg sa, sjøl om me hadde lagt det sjøl. hehe). fillen så flaut å teit. eg suge jo i tysk:D men uanz. me va me i den. e sjid mange så e me i den konkurransen. å jett ka!! TIPPE ME KOM PÅ 3DJE PLASS! hah, letteid. Kun pga. meg mette å renate (som fulle åre idag!!) sto å snakte der framme;) hehe.. premien va dette: ein pins korr det står "Talent - förderung" på, ei tysk-tysk ordbog (0mg, tror di me KAN tysk? huff) ett klistermerke å ei te lidå ordbog. fatta kje heilt den, men uanz. hehe.. dette fekk alle samen kversitt av i klassen. gudd!

me Talast!!

HejHejHej (Snowflake)

14 Comments:

Blogger christian said...

gratulera me 3. plassen då.tysk, tysk, e det vits?

14/5/06 18:07  
Blogger linda said...

hehe...jille blogg som vanligt=) syns d va søtt m den sjokoladen=D og gralla m 3. plass...hehehehe....weeeeeeee=)

14/5/06 18:13  
Blogger Ellen=) said...

hehe.. sama seie eg. eg trenge jo veda d på norsk, ikje tysk nokk ein gang:P

14/5/06 18:33  
Anonymous Anonym said...

hej hej ellen solstråle sandvik:P
gallkjekt på freddan, du e flinke te å laga taco;);)tvingde eg dg(a):)?

kæ slags mann va d dåkk såg??:p Kjupte du møje?

"Får eg ein 4'er får eg 5er i norsk", okei! sgo LIKT å hatt han te lærar:P

Ser ud som du he kost deg:)

15/5/06 15:48  
Blogger Ellen=) said...

hehe. eg seie d live =)
me har ein kule norsklerar seff! men eg får sikker kje 4er på den prøven, d hadde vært drømmen. jaja.. eg kjøpte litt, kje mye.

have fun, nå e d tyskøving..

15/5/06 15:57  
Anonymous Anonym said...

hei solstrålå :P hihi =) du æ kule å bloggen din æ kule! va bare d æg ville sei :P hihi.. å slutt å mobb!! henging æ sjefs ;)
hilsen din hemmelige venn :P hihi, klare du tippa kem d æ?? =)

15/5/06 17:16  
Blogger Ellen=) said...

tippe d e sirén eg.. korr vanskelig kan det ver:P

15/5/06 21:11  
Anonymous Anonym said...

eg au tippe Sirèèèn!:P

15/5/06 21:42  
Blogger Ellen=) said...

hu hette kje sirèèèn, men siréééén =D hah..

15/5/06 21:57  
Anonymous Anonym said...

Sorry Ellen Synnøve Sandvik Rossaveien 2, 3429 Sandnes:p Siréééén trur eg au d va så skreiv dn meldingå..

16/5/06 12:33  
Anonymous Anonym said...

skreiv feil adresse sånn ingen kjeme å tæge dg:P:P

16/5/06 12:33  
Blogger Ellen=) said...

hehe, d va nå ennå gått =)

16/5/06 14:05  
Anonymous Anonym said...

ja, d va mæg =) hihi! goe dokke æ! å dir i kæ vei stregen øve e-en æ :)

19/5/06 15:48  
Blogger Ellen=) said...

phø.. d ska ver rett!

21/5/06 22:07  

Legg inn en kommentar

<< Home