tirsdag, mai 09, 2006

ein - egbloggeforegkjedemeg - blogg

Jadda.. ingen så gidde kommentera bloggane mine, men eg skrive får det eg:P årke kje marr historie nå. i det sista så har d kje sjedd såå mye.. ein kort oppsummering:
Mandag: øvde på samfunnslære heilt te någen søde søde folk maste någe inni granskauen om eg ville verme på volley. Så då måtte eg d. Eg å bente stille opp me megaen (banen), men dr va d folt. Så komme stian og tobbi å hente oss av ein lr aen grunn, i KVERSIN BIL. me lo litt då ja. vilt luksus;) så spelte me.. kom masse folk=) å eg blei måbba te di grader! å sand øve heila meg. dudå Bente? hehe.. men kjekt va det. å herligt vér. Så måtte eg øva litt te når eg kom hjem:P
Tirsdag: hmm.. hadde prøven då.. jekk passe greit. Kom hjem å begynte på historieframføringå så ska ver imårå.. vilt vanskelig:S så stakk eg på fotballmøde - fekk pizza, brus å chips.. hehe.. å VETT DÅKK KA!!! tippe me ska på spa hvis alle vil:D:D:D (seff vil me det) Itte sesongen e ferdig.. åååhhh.. viiiilt gudd!! Så betale lage lixm. *mmmm* ligga der å slækan å bada osv :)

GANDDAL VANT IJN=) 3-0 !! glimranne!! 6 poeng av 6 mulige. Ikje dårlig!! Gratulerer te oss=)

8 Comments:

Blogger Ellen=) said...

*smile*
VILT NICE!!!=D
coooome on <3

10/5/06 10:58  
Anonymous Anonym said...

HEi =) så kjket at du blogge så møje ellen =) d lige æg :) sånn ellers så æ d så fint vær for tiene at d æ heilt gudd! spa hørrtest ikje heilt feil ud liksom! hehe, dokke æ HELDIGE jo! =) klem!

10/5/06 14:33  
Blogger Ellen=) said...

ja, å d e meiningå at du ska kommentera alle bloggane mine og, but NÅO! takkå :P

10/5/06 19:02  
Blogger christian said...

Pft, keffor sponse ikkje idrettslaget mitt meg me sånt?buhu....får rektig nokk tilbud om "meet and greet" i ymse bara.

10/5/06 19:11  
Blogger Ellen=) said...

hehe.. du ekje liga kule så me meg/oss=) Ganddal e någe stort =D hiho

10/5/06 19:17  
Blogger christian said...

Begynne å se at folkå/plassen e litt spesi ja.Men om dei e større enn oss andre? Tja, nokon hvertfall.

10/5/06 19:46  
Anonymous Anonym said...

Eg kan komentera :D:D Ka ti ska me finna på någe.. :p Går d bra me deg totlå? leve livet me vollyball :P gla i deg <3<3

11/5/06 20:04  
Blogger Ellen=) said...

hehe.. ja, ka me at me går tur idag? åja, me har jo jort det, å du sitte jo her =D hah

11/5/06 22:24  

Legg inn en kommentar

<< Home