søndag, juni 25, 2006

Grillpartey@Hilde - St. Hans.

På fredag reiste eg å Linda ud te figgjo - te Hilde =) Her samla me oss ein gjeng å grilde å hadde d sosialt:P


Andreas å Hilde va vel di så styrte grillen mest. Det va kanskje grunnen te at maden fekk ein ellers ganske så unormal farge - svart. Jøsses.. Når me spelte crokkit (eller ka fillen det hette), vant jo seff eg LETT! Veeeeldig lett!^^ Sjøl om det va masse sniglår på bakken (då meine eg mange og allså), å myggen hang øve deg i flokk(någe jørr di jaffal)! Knuste deg Andreas :) håh. As I told you. Lide glae me va når me va ferdige. Inn - vekk - fra myggen.




Linda, du Linda. Søde Linda =D Se på u.. hihi. Glae får at du ville verme. Som dåkkår ser på det andra bilde deranne.. hehe. Så ser det meibi ud så d va meiningå at me sko jørr sånn. But nåo. Den gang ei. Sunns det va ett nokkså morsomt bilde eg ;-)




Me sang og singstar.. men når DETTE bilde av Hilde blei tatt, sang me ikje... EID! Åsså har me Linda då - kamuflasje-Linda=) Hu måtte tilpassa seg miljøet, fårr å sei det sånn;) hehe.. sweet.

Tja... vettkje ka eg ska skriva eg.. så eg slutte nå=) Men alt i alt va det knallkjekt :D

3 Comments:

Blogger linda said...

hahahaHAAHAHAHAHHAHAA.....æg ler masse=D d va jo galjillt då=) hehe...men dei der bildene ser jo heilt forferdelige ud..heah!!

25/6/06 18:00  
Blogger Ellen=) said...

hehe.. eg sparte di verste då ;)

25/6/06 18:07  
Blogger linda said...

såpass...fjoh=P

25/6/06 19:03  

Legg inn en kommentar

<< Home