søndag, juni 18, 2006

Fylkesleir =)

HeiHeiHallå!!
Nå har allså eg å Svanhild (å sånn 60 andre folk ca) vært på leir! Me telt/campingbiler/biler å ka fillen folk ville såva i =D Me hadde vår entré på lørdag i 4-tiå ein gang.. Bror te Svanhild så kjørte oss inn deranne. Fusteinntrykke me fekk, va.. hmm.. me LO!! Tilogmed broren:P haeah.. va drid løye. Får d såg ud så di bare hadde lempa campingting neri ein sving fra himmelen =D Hvis dåkk tog ann;-)

Men når me endelig fekk dratt oss ud av bilen, å va ferdige me flauheten vår, dåå va det gudd=) Så va det tid fårr å setta opp teltet. Me klarte oss gudd me, med å setta opp det stora 6-mannsteltet. Men så gadd me kje egentlig mar, så VIPS kom d to gutta deranne så ville setta d opp fårr oss:) Konne kje akkurat sei nei (a) Ittepå hadde di sånn blomsterdekorering-konkurranse-ting=) å då vant Randi=) di va goe alle samen. men resultate snakke vel får seg sjøl;) åsså hadde di ein lr to andre konkurransa og.

Hmm.. Så va d litt slæking rondt forbi. Blei kjent me folkå å sånn;) Så va det grilling. Det jekk jo seff eg glipp av pga ein viss person ringte;) hah (takk fårr hjelpå btw). Vettkje heilt ka eg ska sei me jor. Det va folk så danste på scenen (sving osv), masse musikk å bra liv! Satt å kost'oss i sånn "leir-ring" å alt va bare konge!:D ååhh.. kjenne d e gudd å gjør alt å ingenting. Hvis dåkk tog ann. Åsså spelte me (jaffal eg å någen.) fotball å litt volleyball=) Åsså blei me jo då kjent me masse løgne/kjekke folk. Va ganske gudd at me reiste kjenneg.

Søndag.. jada.. me/eg såv sikkert ein halltime elns. Sto opp kl. 4... Å då va det ingen av di eg såv i telt me; Svanhild, Randi, Inge og Ørjan, så ville stå opp vettu.. så då måtte eg "Plaga" di litt.. vett di likte det. Håh. Jaffal Inge =) Ittepå måtte eg gå meg ein tur får meg sjøl (den vakje lange.. hehe). så Fyrte me opp i eingangsgrillen kl. hall 7 om mårningen vettu. Grilde råtne habbisa.

Så jaddi jaddi ja =) Va det øve.. vilt trøtte å slakke:) Vettkje ka marr eg ska sei eg:P Me mindre Svanhild komme me innspel som kommentar;) Bilder komme seinare =)






Her e då litt bilder ;) Gaddkje legga ud alle. hehe.. Blomsten dåkk ser, e fusteplassen te Randi.. hehe.. Hu påstår/tror någen har satt seg oppå ann i sjalusi=D hehe, stakkars. Sko sitt ann når ann va sjikkelige. men harkje bilde. Sånn ellers må dåkk legga merke te Det fina telte me satt opp! Håh. åsså toalettå. Tippe d va ein så velta ett av di.. hehe. næsty.
Bildene: Svanhild, do, svanhild, åge, inge, ellen, Randi, Ørjan, blomster, sindre.
SORRY, gaddkje/glemte/maktakje ta bilder om kvellen:P hehe.. når d va folk/liv;)

Fortsatt god dag te alle samen =)

18 Comments:

Anonymous Anonym said...

Heja vennen. Hørtes jilt ud på BU ;) Hørte dåkke traff Marit, hu eg går på skule me. koseligt d ;D Hb du koste deg. . savne deg vennen. kgid klemmen <3<3<3<3 me.. paddå di.. :P

18/6/06 15:52  
Blogger Ellen=) said...

Halla ;) Kem va marit då? hu me brunt hår? hehe.. va mange så bejunte på M=) maren, marit ,may karin osv;)

18/6/06 15:55  
Anonymous Anonym said...

d va hu me hår nerte skuldrene brunt, mellom brunt.Bur på Orre/Pollestad/Vik.. hehe.-. :p

18/6/06 15:57  
Blogger Ellen=) said...

jammen då vett eg kem hu e=) hu va ei koselige jenta!

18/6/06 15:59  
Blogger eline said...

Seriøst? Går det an å bli mer bonde en å reisa på fylkesleir me BU?!

hahaha..ellen e bonde:D

18/6/06 17:38  
Blogger Ellen=) said...

får d fusta, så tvingte svanhild meg.
får det andra, så va det kanonkjekt!:D
får det tredja, sei ka du vil=) mi don't care ;) håh

18/6/06 20:27  
Blogger Ellen=) said...

ehm, hallo du.. Det vakje någe susing på det venstra øyra *rekk* Han tog feil/kødda. Va høreapperate anns så svikta;)
Ka du snakke om?(a) Såve du? siden du seie du må våkna lixm:)
Det va forfriskanne me tur.. får d va varmere DÅ, enn når dåkkår sløvinger sto opp. så d så. må få NÅGE udav dagen då. hrrmmff.
Å hvis d va någe så IKJE va løye, så va d rimingå di i 5 tiå..kje heilt din stil? haeh..

Svanhild, Panhild, Fanhild, galhild.. *pft*

18/6/06 20:45  
Anonymous Anonym said...

Its norwegian actually...
And this blog isn't for you anyway.....

19/6/06 08:57  
Anonymous Anonym said...

du, hadde d kjekt ja, møje innaboors?

19/6/06 12:17  
Blogger Ellen=) said...

hvem er du?

19/6/06 14:22  
Anonymous Anonym said...

eg e meg. hørre fra kilder at du hadde en del. hare ellen

20/6/06 18:10  
Blogger Ellen=) said...

nåo. Tabar så kje tåre sei km du ;D eid..

20/6/06 18:13  
Blogger Unknown said...

kæ æ det eg høyre!? vil ellen bli bonde av seg? =D god sommar! haurtes kosele ut på tur ;)

22/6/06 11:33  
Blogger Ellen=) said...

hehe.. Ta det me ro Steinar =) Eg ska kje det;-)

22/6/06 13:14  
Blogger linda said...

elleeeeeeeeen!!!komann!! skriv!!!(a)

25/6/06 11:51  
Blogger Ellen=) said...

"omfg" ;) Retta rauå, skriv sjøl. hehe..

25/6/06 12:39  
Blogger Randii said...

Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

25/6/06 16:47  
Blogger Randii said...

Dette va en bra oppsummering av kvelden, Ellen :) så koseligt at dokke syns d va kjekt! Btw: d doet vart velta 2 gonge!! ææssj...

Glede meg te d komme fleire bilde. Eller Svanhild får lagt ut nogen av sine...!! :)

25/6/06 16:48  

Legg inn en kommentar

<< Home