tirsdag, februar 13, 2007

Besto teorien idag =) jeey

14 Comments:

Blogger Gunni said...

gralla!!:D då æ d kje lenge før lappen æ i boks:D stå på ellen!:)

14/2/07 14:43  
Anonymous Anonym said...

Gralla =) Va d vanskeligt?

17/2/07 00:34  
Blogger eline said...

gratla:) mange feil hadde du?

innerst inne håpte eg du strøyg, sånn at me kunne dra it ilag å ta den en aen gang:P

mæn eg må bjunna å lesa..

17/2/07 17:04  
Blogger christian said...

Sjefs=) snart peugot råning på g?

21/2/07 20:15  
Blogger christian said...

Sjefs=) snart peugot råning på g?

21/2/07 20:22  
Blogger Ellen=) said...

Gunni: Takk =)

Linda: ingenting e får vanskeligt får MEG! håh.. kødda:) men eg trodde jo eg sko stryga siden "alle" andre gjør det. Men eg e kje så alle andre;)

Eline: moaha, eg hadde 7 feil =D mange teide spm. Der egentlig alle konne vært rette.. navla lureri:P
Btw. Takkå.. vil eg ska stryga:O Men som sagt e d får lett får meg. De burde jaffal prøøøva laga ann litt vanskelige... :D haeha.. men du får ta ann du og. ler hvis eg får ann før deg..siden eg begynte sånn 5 mnd ITTE deg =D

Don: Nei det tvile eg på :P aldri om eg får låna den bilen. Kun du så får lov te slikt;)

Kos å klem

25/2/07 11:50  
Blogger christian said...

Sa Ellen født me gullhår og sølvskje i munnen:p

Men jo,trur nok du får låv å låne ein av bilane dokkas...

26/2/07 20:04  
Anonymous Anonym said...

om dæ æ grait at æg læse bloggen din?

2/3/07 15:34  
Blogger Ellen=) said...

Dæ æ hailt grait Kristoffer!=)

3/3/07 16:35  
Anonymous Anonym said...

jess, tusen takk Ellen

4/3/07 17:31  
Blogger Johanne Therese said...

heia

du har nettopp fått tikken.. sjekk bloggen min for meir info :)

gralla med teorien foresten!! Huske den gode følelsen når eg bestod den.. :-D

6/3/07 23:06  
Blogger ingrid said...

TIKKEN!!! sjekk ud bloggen min for meir info

8/3/07 14:20  
Blogger Trond Laland Vold said...

Gratulere godt å få det i boks ;) foresten tikken... hehe

9/3/07 11:20  
Blogger Ellen=) said...

Herlighed =) alle kan kje tikka meg! har eg tikken, så har eg tikken!:O men eg klare fillen kje blogga.. komme sånn bøgg innlogging.. ikje den vanlige.. så eg komme kun te denne bloggen.. uanz ka eg gjør! HELP ME!

9/3/07 16:46  

Legg inn en kommentar

<< Home