fredag, mars 09, 2007

Bloggetikken

Regler: Hver spiller starter med å skrive seks rare ting om seg selv. Bloggere som blir "tatt" må skrive seks ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet. Til slutt velger spilleren seks nye bloggere som "har den", og lister navnene deres. Etter det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de har blitt "tatt", og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon.

For det fusta.. Så e det fredag, eg har vært på skolen te klokkå 3, kor siste time va prøve. Itte det va eg ein time på teori-greier på Oles. Så eg huske ikje ein SJID så e "rart" akk nu. Einaste eg tenke på, e at det e helg, å ting e gudd =) Vente på Elisabeth.. Så komme om sånn.. 2 tima? =D haeha. Så ja. Eg valgte skriva det på denne måden:

1. Eg lige IKJE(!) løg. Verken smagen, formen, loktå, eller det å tygga ein løg.. Så peeliiis ikje ha løg i minn mad jaffal =)

2. Eg klarekje la ver å le av Hanne =) (Ps: Hu e allså råe!)

3. Eg har ikje tålmodighet..

4. Det e RART at EG besto teorien på fyste forsøk =) kem sko trodd det? Ingen, nei, kem ;-)

5. Eg e (så å sei) aldri syge. Litt rart det og vel.? Litt nertur e det og. For då e eg jo alltiiiid på skolen. Men så e det jo litt greit og. For då kan eg ha marr kjøretime-fravær =D haeh. T-t-tog du ann?

6. Visste du at.. Ein vei føre te ein nye vei? Hvis eg kje hadde gått den veien (skolen) eg valgte (blei tildelt), ville ikje livet mitt vært sånn det e i dag. Det e nokså rart å tenka på. Men det e gooood. For eg vil det ska ver sånn det e =) Eg e fornøyd. Masse goe folk rondtforbi. Ekte vare =) Det e gått å veda. Sunns du kje?

Eg "tikke" MORDI! =) Eline, Mari, Steinar, Sirén, Håkon og Siren.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du klarte d jo uden mi hjelp;) Du e flinke=D
Takk for skryten;)

12/3/07 23:02  
Anonymous Anonym said...

hahaha, eg og ler av hanne=) hu er konge!!! lige d når hu klikke på deg ellen, eller kjøre med håndbrekket på:P

13/3/07 13:41  
Blogger Ellen=) said...

Hah! Eid! Viiilt eid! =D

13/3/07 23:07  

Legg inn en kommentar

<< Home