søndag, mars 25, 2007

Linda 19år!!

Gratulerer med dagen, Linda!!! =D
Happy birthday to you,
happy birthday to you,
happy birthday to Linda,
happy birthday to you! =)
Joyeux Anniversaire
Alles gute zum Geburtstag
Suk san wan keut
Grattis på födelsedagen
Feliz cumpleaños
Fortuna dies natalis
Hau`oli la hanau
Tillykke med fodselsdagen
Zorionak
Veels geluk met jou verjaarsdag

Tenk at den lilla jentå mi har blitt 19år. Hehe. Åsså e du i Paris av alle plasser. Misunne deg det så vilt. You are so lucky! =)

Eg håbe du har det fint, å at det bler ein minnerike dag!=D Sjøl om kje eg e der som sagt *hrmpf*=) Hehe..

Glad i deg! Du e råe! =D
We see when you are back in Norway. I'm looking foreward to it!

9 Comments:

Blogger christian said...

Gralla me dagen Linda=)
Sjøl om det føltes litt rart ud å skriva det på bloggen te Ellen..

Ellers, ka ti bler eg henta av peugoten?

28/3/07 22:49  
Blogger Ellen=) said...

Hehe, ne sei det =) Fekk lappen idag jaffal =D

29/3/07 14:36  
Blogger linda said...

tusen takk Ellen=D heah!! du e sååååå søde;D herligt å vær heima ijenn btw, blir jilt å se dg ijn=D åsså har du jo lappen!!! wee! gralla ijn;D

happy in juuu=)

29/3/07 20:42  
Anonymous Anonym said...

jee gralla!!
ska du ha selskap linda?

30/3/07 10:04  
Blogger Ellen=) said...

Hihi.. i know =) ehm, hehe.
Glede meg te å se deg og, for nå må du bare godta at eg komme kjøranne bort t deg any time =D
happii in u

30/3/07 10:06  
Blogger linda said...

hanne: tenk ju=)=) ser dårligt ud me d selskabe(a)

ellen: herligt, mitt gardsrom e allti åbent for deg;D heah!!

30/3/07 20:54  
Blogger Ellen=) said...

Gudd! Husk at det må ver heeilt tomt når eg komme då (a) tiihii

31/3/07 16:42  
Blogger STIG ANDRÉ said...

ska me laga enn deal ;P? legg meg te som venn så gjer eg det sama :p

8/4/07 09:33  
Anonymous Anonym said...

isje jør det

10/4/07 15:44  

Legg inn en kommentar

<< Home